Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Vill starta eget klädföretag!

Inlägg 1 av 6

2004-12-01, kl 19:57

username

Amanda
Luembe

Inlägg: 6

Vill starta eget klädföretag!

Hey Hey..
Jag har under vääldigt lång tid tänkt på det här med klädföretag. Jag har många ideér men jag ska vara ärlig och säga att jag min vänstra hjärnhalva är ur funktion.. För att jag kan inte rita för fem öre.. Jag vet hur jag vill att det ska se ut och jag kan säga att jag är hyffsat bra på att sy... Jag skulel vilja ha lite råd om hur man tar sig fram och. Mina kläder är inriktad till ungdomar mellan 15-26 och det kan vara både lite street aktikt och klassigt. I framtiden kan jag tänka mej sammarbeta med någon och jag är verkligen öppen för ideér. Kan någon hjälpa mig?

MVH amanda luembe

Ps. Jag kan pluggar fortfarande. Är bara 17 år gammal men hoppas ni kan hjälpa mig ändå..
kramar

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2004-12-03, kl 21:01

username

Medlem
#20132

Inlägg: 54

sprätta upp ett par av dina jeans och använd som mall! Skicka ner mallen till filipinerna där kostar det ca 60 kr per tillverkad jeansbyxa och då har jag räknat med frakten hem till Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2004-12-06, kl 20:00

username

Amanda
Luembe

Inlägg: 6

Citat:

Ursprungligen postat av:

sprätta upp ett par av dina jeans och använd som mall! Skicka ner mallen till filipinerna där kostar det ca 60 kr per tillverkad jeansbyxa och då har jag räknat med frakten hem till Sverige.

men var kan man hitta adress dit elelr till nån av de tillverkarna ?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2004-12-09, kl 15:51

username

Lacki
Ki

Inlägg: 8

står dom för tyget också ? eller skickar man de det

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2004-12-12, kl 14:59

username

Emma
Phengsakun

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

sprätta upp ett par av dina jeans och använd som mall! Skicka ner mallen till filipinerna där kostar det ca 60 kr per tillverkad jeansbyxa och då har jag räknat med frakten hem till Sverige.

men var kan man hitta adress dit elelr till nån av de tillverkarna ?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2004-12-15, kl 23:30

feik

feik

Inlägg: 3

Citat:

Ursprungligen postat av:

sprätta upp ett par av dina jeans och använd som mall! Skicka ner mallen till filipinerna där kostar det ca 60 kr per tillverkad jeansbyxa och då har jag räknat med frakten hem till Sverige.



Hej! har du kontakter på filipinerna? har tänkt att starta ett klädesmärke, och skulle vilja imoprtera billiga kläder framförallt hoods och t-shirt
Mvh kristoffer
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat