"freppa" tycker det är så tråkigt att läsa det du skriver....
för det 1:a så använder vi otroligt sällan templates, visst händer det, men oftast vet kunden redan hur sidan ska vara i stora drag. "En riktig webbyrå" =), om du menar en "vanlig" webbyrå som oftast använder CMS i botten...jag tycker du ska sluta snacka en massa strunt, du verkar fått mycket om bakfoten, eller så driver du en lite webbyrå själv eller ?
Det där med SEO har du iaf fått helt om bakfoten...det stämmer att google har blivit bättre att Indexera sidor vilket även medför att du måste vara bättre på SEO om du vill ha resultat. Det finns en mängd faktorer som är riktigt viktig för att höja sidans status. Det jag dock håller med om är att man måste lägga ner tid på att marknadsföra sin sida om man vill driva in trafik och för detta finns ett antal kanaler...ett är ju det du nämner, Facebook, twitter mfl. Ett annat är sk gerillamarknadsföring via ex Youtube.
Du kan väl ta en titt på det allra senaste vi har utvecklat :
http://www.snorungen.se
vet inte var man hittar den templaten???.....eller hur många "riktiga webbyråer" som kan ta fram en liknande lösning till rimlig
kostnad.
Ni får ursäkta om jag verkar bitsk, men jag blir upprörd när jag läser inlägget och den negativa tonen mot oss på
framtidsfabriken. Vi står för kvalitet, kunskap och korta leveranstider.
sprid inte så mycket negativt, var lite konstruktiv istället.
/Lars
framtidsfabriken.se