Inlägg 1 av 3
2011-03-05, kl 19:47
Webbshopp för nybörjare
Jag försöker starta upp en webbshop men kan inget om det, vet inte om faktureringsprogram som ska kopplas till shoppen eller liknande. Så varför jag inte läst så mycket i den andra tråden är för att jag inte kan så mycket och förstår typ hälften av det alla skriver.. =)
Jag söker nått som har flera mallar (eftersom jag inte kan design), som helst är gratis när det gäller kort transaktioner (om det finns) och som inte alls ska va svårt att förstå, installera eller sköta.
Kanske det låter kräset? Kanske det inte finns nått så enkelt och billigt?
Dem jag funderat på är e-butiken och Textalk men ingen av dessa va gratis i transaktioner. Den enda tar 1,5% och den andra 3kr eller 3%.
Snälla snälla kan någon vänlig skäl ge råd på enkelt sätt och snarast möjligast. Jag har stått stilla länge på denna front.
Tack !
/ Diana
Jag söker nått som har flera mallar (eftersom jag inte kan design), som helst är gratis när det gäller kort transaktioner (om det finns) och som inte alls ska va svårt att förstå, installera eller sköta.
Kanske det låter kräset? Kanske det inte finns nått så enkelt och billigt?
Dem jag funderat på är e-butiken och Textalk men ingen av dessa va gratis i transaktioner. Den enda tar 1,5% och den andra 3kr eller 3%.
Snälla snälla kan någon vänlig skäl ge råd på enkelt sätt och snarast möjligast. Jag har stått stilla länge på denna front.
Tack !
/ Diana
Svara Svara med citat