Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Gratis e-butik

Inlägg 1 av 8

2009-05-28, kl 02:09

username

Daniel
Westerberg

Inlägg: 10

Gratis e-butik

Vi på Prestaworks erbjuder hosting/support för Prestashop, ett av de två senaste systemen baserat på öppen källkod.Prestashop kommer med ett stort urval funktioner, t.ex. avancerade statistikfunktioner, önskelistor, tipsa en vän, produktkombinationer, obegränsat språkstöd, obegränsat valuta stöd, en lättanvänd administration, pdf fakturor, nyhetsbrev med mera.Vi har stöd för de flesta av de stora <a href="http://www.prestaworks.se/betalmoduler.html">betalväxlarna</a> på internet som vi installerar helt utan extra kostnad, vi tar heller inte ut någon installationsavgift utan allt ingår i hosting/supportkostnaden. Vi har även ett tillval där ni kan koppla er <a href="http://www.prestaworks.se/ebutik.html">e-butik</a> till affärssystemet från <a href="http://www.prestaworks.se/specter.html">Specter</a>.Med ett opensource system blir du aldrig låst till en leverantör!<a href="http://www.prestaworks.se">www.prestaworks.se</a>

www.prestaworks.se - E-butik till oslagbara priser.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2009-05-29, kl 22:27

username

Jari
Viirelä

Inlägg: 9

Varför påstår ni alltid att er e-butik är gratis när den inte är det ?

DistansData Webbyrå - E-handelslösningar och hemsidor
www.distansdata.nu

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2009-05-31, kl 14:14

username

Daniel
Westerberg

Inlägg: 10

Var tar vi betalt för ebutiken? Vi har 0 kr i startkostnad, 0 kr i installationsavgift, vill man använda prestashop själv laddar man ner den från www.prestashop.com.Det vi tar betalt för är hosting och support och i detta ingår även betalmoduler för de flesta betalväxlarna (dibs, sveawebpay, payer, payson, certitrade, Auriga e-payment).Så min fråga till dig måste bli, varför har du uppfattat det som att vi tar betalt för e-butiken? för är det något du missuppfattat så bör vi ju självklart ändra den informationen på hemsidan.

www.prestaworks.se - E-butik till oslagbara priser.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2009-06-21, kl 16:52

username

Dennis
Svensson

Inlägg: 10

Låter ju komsikt att det skulle vara gratis, sattsa på hosting istället..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2009-08-16, kl 05:10

username

Daniel
Westerberg

Inlägg: 10

Dennis Svensson skrev:Låter ju komsikt att det skulle vara gratis, sattsa på hosting istället..okej, tack för tipset...

www.prestaworks.se - E-butik till oslagbara priser.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2011-03-13, kl 11:02

4d

4d

Inlägg: 13

Ärligt så ser jag heller inte vad det är som är gratis, allt kostade ju, i alla fall där jag kollade på er hemsida. Kan jag kollat fel eller?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2011-03-13, kl 11:59

douglasklang

douglasklang

Inlägg: 2

Du är ju lite ful som skriver att det är gratis. Hemsidan är stökig och svår att överblicka men det billigaste jag hittade var på 69kr i månaden och en startavgift på 499kr.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2011-03-14, kl 05:47

username

Daniel
Westerberg

Inlägg: 10

Hej Douglas, vad kul att du tycker att jag är ful för att jag inte sökt upp ett inlägg från 2009 och ändrat det när vi uppdaterat priserna några år senare :)

VI är inte gratis (men e-butiken är det), självklart måste man betala för något.
Vad vi tar betalt för är hosting och support samt div andra tilläggstjänster man kan behöva.
Är man missnöjd med våra tjänster kan man relativt enkelt ladda ned ebutiken och flytta den till en annan hostingleverantör.

Kort sagt, när du startar en butik hos oss så är själva ebutikssystemet gratis, men hostingen (webbhotellet) och supporten är inte gratis.

www.prestaworks.se - E-butik till oslagbara priser.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat