Inlägg 1 av 1
2011-03-11, kl 14:51
Företaget Nordicace, fd ACE On line. Läs detta!
Hej,Jag blev uppringd av Nordicace, fd ACE On line, den 9 mars i år, alltså i onsdags. De lovade att skapa en gratis hemsida till mig mot att de skulle få visa upp den för sina kunder. På så sätt skulle de få fler kunder och de skulle även då "ragga" kunder till mig genom detta samarbete.Genom press och stress så blev jag, mer eller mindre, tvingad att skriva under avtalet och faxa tillbaka det till dem... Två gånger bad jag om att få fundera - först bad jag om att få fundera till dagen efter, men det gick inte eftersom erbjudandet enbart gällde den 9 mars. Då bad jag om att få ringa min man och diskutera saken, men det fick jag inte heller göra... Jag har varken haft tid eller ork att satsa på marknadsföringen den senaste tiden, så jag tänkte: "Okej då! Detta kanske är min chans att få fler kunder…" När jag hade skrivit under avtalet upptäckte jag att många hade blivit lurade av just detta företag och att det även har många polisanmälningar bakom sig... Samma dag faxade jag tillbaka och skrev att jag vill säga upp avtalet. Jag faxade även avtalet där jag strök det och skrev ”bestrider” på det, samma avtal har jag även skickad med rekommenderad post till dem.Som företagare har man ju ingen ångervecka, vilket detta företag spelar på…Jag tog igår kontakt med Juristjouren och där finns en person som gärna vill hjälpa mig, om jag hittar flera som har drabbats av samma sak och som vill vara med och anmäla företaget.Om ni vill vara med, tag då kontakt med mig omedelbart så att vi kan få soning!Vänliga hälsningarAngela [email protected]öretag: AngelHeart CoachingHemsida: www.ahcoaching.se
AngelHeart Coaching
Små Steg är Stora Steg
www.ahcoaching.se