Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Facebook adresser/ Sociala medier

Inlägg 1 av 6

2010-12-08, kl 08:00

andisa

andisa

Inlägg: 1

Facebook adresser/ Sociala medier

Hej,Är det någon som kan hjälpa mig om hur man konkret kan nå ut till många facebookanvändare på en gång. Eller finns det andra alternativ av socialamedier som är bra för att nå ut till många personer. Tar tacksamt mot förslag,/André

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2010-12-08, kl 12:09

lotinha

lotinha

Inlägg: 1

Hej André,

den enklaste och snabbaste vägen att gå är att skapa social ads. De kan du dessutom målgruppsanpassa enligt  ålder, civiltillstånd, kön, geografi och i viss mån även intresse. Du kan läsa mer om de olika möjligheterna på Facebook i min blogg: http://dasilvadig.wordpress.com/2010/11/21/facebook-foretag-hur-kan-jag-synas/

MVH
Charlotte

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2010-12-08, kl 16:18

toblan

toblan

Inlägg: 4

Vi kan hjälpa dig med ett nyhetsbrev och sända ut till över 100 000 st företag för en liten kostnad.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2010-12-18, kl 23:05

LÅWebbyrå

LÅWebbyrå

Inlägg: 15

 Nyhetsbrev som skickas ut till folk som inte önskar dem ger absolut inte den effekten man kanske hoppas på. Det kan snarare gör att ni tappar affärer.

Det bästa sättet att synas på till exempel Facebook är tävlingar. Det finns dock många regler och det är inte bara att dra igång en tävling.

Genom en tävling kan du få väldigt många som följer ditt företag på kort tid.

Jag hjälper dig gärna om du vill, hör av dig till oss på [email protected] så berättar jag gärna mer.


Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2011-02-09, kl 20:55

Bleedz

Bleedz

Inlägg: 32

Gå helt enkelt in här 50lappen.se och anlita folk billigt som marknadsför din produkt på facebook bloggar etc

http://www.50lappen.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2011-03-05, kl 15:13

Marie Andervin

Marie Andervin

Inlägg: 10

Hej André. Att nå ut till många är enkelt. Att nå fram är svårare. Facebook kan vara marknadsföringskanalen, men det beror på; Ditt syfteDin(a) målsättningVem ska du nå? (målgruppen)Vad erbjuder du för värde till målgruppen?Hur du ska kommunicera (formatet)Vill du ha kortsiktiga eller långsiktiga relationer? Behöver du ha resultat idag eller om 6 månader?Beroende på vad du vill uppnå kan/är inte Facebook kanalen för dig.Mitt bästa tips till dig är du gör ditt grundarbete ordentligt. Det kan visa sig att Facebook är en del i din kommunikation... på olika sätt. Lycka till!// Marie Andervin

Marie Andervin, Marknadsstrateg hos Andervin Consulting
Ett konsultföretag inom strategisk kundutveckling, marknadsföring och affärsutveckling

Ta gärna del av portalen för smartare marknadsföring www.marknadsstudion.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat