Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Öka din försäljning

Inlägg 1 av 5

2004-11-27, kl 23:16

username

David
Gidlund

Inlägg: 23

Öka din försäljning

Hej!Vi är ett nystartat företag inom telemarketing. men med Flera års erfarenhet! Vi kommer att arbeta via en provisionsbaserad betalning!Vi kommer att ha ca 50 säljare till en början men med ett mål att bli många. Vi ser helst en försäljning på kvällstid.. med möjligt med företagsprojekt!// MVHDavid GidlundVD DaTel

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2004-11-29, kl 20:17

username

Anders
Eriksson

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!<br/>Vi är ett nystartat företag inom telemarketing. men med Flera års erfarenhet! Vi kommer att arbeta via en provisionsbaserad betalning!<br/>Vi kommer att ha ca 50 säljare till en början men med ett mål att bli många. Vi ser helst en försäljning på kvällstid.. med möjligt med företagsprojekt!<br/>// MVH<br/>David Gidlund<br/>VD DaTel<br />

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2004-11-29, kl 20:20

username

Anders
Eriksson

Inlägg: 7

Hej.
Har startat ett företag där vi kommer att sälja annonsplatser i olika medier och jag har funderat på att komplettera vår försäljning med telemarketing.Kan du skicka mig lite mer info om er verksamhet priser osv.Detta kan du skicka på min mail [email protected]
Du kanske behöver mer info om oss innan du kan skicka priser osv det kan jag maila dig när jag fått din adress.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 5

2004-12-20, kl 17:05

jerrysalo

jerrysalo

Inlägg: 16

Jag är oxå intresserad av era tjäster men hur får man kontakt med er, du lämnar inget mail.
[email protected]
hör av er..

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2005-02-24, kl 14:10

username

Jim
Odenbjörk

Inlägg: 40

Kontakta mig...jag har en suverän produkt..
jag utbildar....bra avtal.

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat