Inlägg 1 av
15
2011-02-14, kl 16:45
bma
Söker sportintresserade personer!
Hej! Jag söker sportintresserade individer till ett jätte projekt! Ni får jätte gärna vara nån typ av ledare i något företag.
Tyvärr kan jag inte avslöja något ur projektet här och nu, men vid intresse så kan PM skickas till att börja med!
Svara
Svara med citat
Inlägg 2 av
15
2011-02-17, kl 13:33
tomfre
Hej,
jag har jobbat som officer och ledare i drygt 15 år nu och blev intresserad av vad du hade för projekt på gång.
skicka gärna ett PM med mer info
Tomas
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 4 av
15
2011-02-27, kl 19:47
jonaz
Hej Patrik.
Jag har stor erfarenhet inom sport. Jag har utövat friidrott i många år på hög nivå, dessutom har en examen i Sport Management.
Hör av dig om detta låter intressant för dig.
Mvh Jonas
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
15
2011-03-14, kl 19:58
qvarna
Hej Patrik!
Jag har varit statligt anställd i tio år men är nu nyfiken på att upptäcka eventuella nya intressen. En av mina passioner är just idrott, och jag har själv idrottat på strax under svensk elitnivå.
Hör av dig om detta fortfarande är aktuellt.
Mvh
Fredde
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 6 av
15
2011-03-20, kl 07:46
Arnold
Hej kolla gärna min profil. Jag är väldigt sportintresserad o läser just nu ett ledar- och kvalitetsutvecklingsprogram mot Östersunds universitet (väldigt bra faktiskt, kan jag säga har lång tidigare studiebakgrund) och min affärsidé är förmodligen inte lik din men kanske kan vi fungera som komplement?
Hälsningar
Peter Ingelsson
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 7 av
15
2011-03-23, kl 23:21
RealEstate
Hej!
Har spelat fotboll själv och är allmänt sportintresserad. Är delaktig i en stor förening här i Malmö. Skicka gärna vidare information.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 10 av
15
2011-05-10, kl 19:16
JonasGullstrand
Hallå.
tränar mycket, mma,sw och bjj. hör av dig vid intresse så man kan få lite mer inblick i vad jag skulle kunna hjälpa till med. mvh Jonas
Gullstrand
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat