Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Jag är intresserad av att bli delägare

Inlägg 1 av 2

2011-01-18, kl 09:35

Joan

Joan

Inlägg: 3

Jag är intresserad av att bli delägare

Jag blev tipsad om denna sida så jag tänkte jag skulle se vilka möjligheter jag har.

Jag är intresserad av att bli delägare mot att ajg går in med kapital i er/vår framtida rörelse.
Det måste finnas en bra grund dvs en bra budget, framförsikt och möjligheter.
Jag kan tänka mig att vara delaktig i flera bolag samtidigt.
Det jag förväntar mig av en eventuell samarbetspartner/Delägare är att inget lämnas åt slumpen.

Jag är också intresserad av marknadsföring för en av mina egna produkter och kollar om det finns möjligheter här att knyta eventuella kontakter.
Kanske att vi kan byta tjänster - Uppslag med varandra.Så känner du att du är rätt person för mig så tveka inte utan maila mig det jag vill veta och så har du ett snabbt svar av mig.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2011-01-25, kl 19:45

TildaM

TildaM

Inlägg: 4

Hejsan. Jag är en ung entreprenör som nu har hela min affärsplan klar, både i pappersform och det praktiskta. Det jag behöver nu är en eller två investerare som går in med 100 000 mot 18% av företaget eller det dubbla då.Jag ser att du har "vunnit tillbaka" dina pengar inom tre år och sen kan njuta av en avkastning på ca 60 000 SEK/år utan att lyfta ett finger. Självklart är all hjälp välkommet, men du ska inte känna någon press. Låter det intressant?Mejla [email protected] för vidare information.Ha det bra /Tilda

Inläggets betyg
Svara Svara med citat