Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Finansiering & Riskkapital

Pengar till din idé

Inlägg 1 av 6

2010-12-10, kl 00:57

Preben

Preben

Inlägg: 2

Pengar till din idé

Har tid och kapital att investera i en bra affärsidé. Öppen för förslag... hör av dig till mig om du är seriös och berätta mer om din idé och behov.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2010-12-15, kl 03:21

Besse

Besse

Inlägg: 8

hejsan , mitt namn är Besse och jag har e unik idé och 100% säker investering.Det jag behöver är någon som investerar och det ska ej vara så svårt. Jag vill att du är seriös och väldigt framåt.höra av dig/ B

Besnik Berisha
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2011-01-04, kl 15:16

morsans

morsans

Inlägg: 20

Hej
jag har en ide och ett behov. Affärssiden är även gjord genom en undersökning genom enkäter som visar att den kommer att funka. Hör av dej så ska du få mer information. Och budget resultat m.m ....   Ser fram emot en kontakt med dej1
M.F

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2011-01-25, kl 19:51

TildaM

TildaM

Inlägg: 4

Hejsan. Jag är en ung entreprenör som nu har hela min affärsplan klar, både i pappersform och det praktiskta. Det jag behöver nu är en eller två investerare som går in med 100 000 mot 18% av företaget eller det dubbla då.Jag ser att du har "vunnit tillbaka" dina pengar inom tre år och sen kan njuta av en avkastning på ca 60 000 SEK/år utan att lyfta ett finger. Självklart är all hjälp välkommet, men du ska inte känna någon press. Låter det intressant?Mejla [email protected] för vidare information.Ha det bra /Tilda

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2011-01-26, kl 10:52

techsto

techsto

Inlägg: 9

 HejJag är en 22 årig entreprenör som sedan 14 års ålder drivit olika former av idéer på olika sätt.Nu det senaste året har alla idéer skalats ner för att kunna hitta den eller de som har en hållbarhet,Detta är klart och jag har nu jobbat på ett koncept i 4 månader som jag nu söker investerare till.För att berätta lite kort kan jag säga att det handlar om webben men inte om en vanlig hemsidarätt upp och ner, Konceptet är nichat men innehåller 6 olika projekt. Alla projekt har samma hållbarhet och styrkor men är nichade på olika saker.Bolaget jag söker investering till är idag ej bildat då jag söker både investerare och delägaresamt personer som vill vara med på resan och bygga en bra plattform som kan omsätta brainom 3-4 år som jag ser det.Bolaget är intriktat på guider men har 2 nästan unika idéer, det finna liknande koncept meninget lika renodlat och enkelt som det jag byggt under 4 månader.Investeringen jag söker är ca. 250.000 Svenska Kronor mot 35% av bolaget.Vid mindre investering eller flera investerare diskuteras givetvis procenten mot investering.För mig är det viktiga att du som vill vara med brinner för projektet eller kan se en vinst i detsom jag gör.Kan du som läser inte investera men är intresserad av att veta mer för att vara med på resanändå så hör av dig till mig! Jag vill ha med de personer som känner webben och kan jobba!Skicka ett mail till: [email protected] ring: 073 779 13 83Alternativt: 076 27 92 094Ring alla tider mellan 07:00 - 24:00Maila dygnet runt!Hoppas alla har det bra på startaeget.se forumet!---Tobias [email protected] 

http://www.webbyraportalen.se - Söker du webbyrå?
http://www.adsite.se - Det unika affiliate företaget!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2011-02-19, kl 22:25

Madora

Madora

Inlägg: 4

Hej,Ga garna in pa, www.madora.se och se om det for dig kan vara ett intressant projekt/foretag att ga in i, om sa ar fallet ar du valkommen att kontakta mig via hemsidan for ytterligare information.M v hRonny

Inläggets betyg
Svara Svara med citat