Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Starta Bemanningsföretag?Se hit!

Inlägg 1 av 3

2010-10-25, kl 15:26

GlobbeTrotter

GlobbeTrotter

Starta Bemanningsföretag?Se hit!

Hej,Jag har en enskild firma i medieproduktion sedan ett par år. Nu vill jag lägga till andra tjänster bland annat reseförmedling och ett bemanningsföretag inom ett nischat område. Konceptet är helt nytt i Sverige och fungerar utmärkt i andra länder.För de som kan branmschen och är sugna på strta det tillsammans finns jag tillgänglig på mejladress [email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-11-11, kl 23:47

timpettersson

timpettersson

Hej.Sitter idag och jobbar med bemanning men är sugen på att starta eget.Vilken bransch är det som du är inriktad på?Du får gärna höra av dig på mail.MvhTIm

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2010-11-12, kl 10:51

GlobbeTrotter

GlobbeTrotter

Hej,Tack för ditt svar. Vad kul att du är intresserad. DEt är dessutom en fördel att du är i brancshen och känner till hur arbetsprocessen fungerar.Det är som sagt en nischad grupp som ingen annan har investerat i ännu i Sverige. Konceptet finns redan bland annat i Frankrike och fungerar utmärkt. Det är en jätterolig bransch med stora vinstmöjligheter samt mycket utvecklingsmöjligheter.En till person, Kent Markström från denna sida är också intresserad och nyfiken på affärsidén.Jag föreslår att vi träffas alla tre på en fika och skriver sekretessavtal så kan jag berätta mer om affärsidén. Vad tycker du?mejla gärna till mitt jobbmejl [email protected] ring mig på 073-7885128.Med vänlig hälsningMassip

Inläggets betyg
Svara Svara med citat