Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Efterlyser material för att bli återförsäljare.

Inlägg 1 av 6

2010-08-10, kl 14:40

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 1

Efterlyser material för att bli återförsäljare.

Mitt namn är Joel Öberg och är född 1988 alltså 21 år gammal.
Jag har jobbat med försäljning sedan jag gick ur Gymnasiet år 2007 så nära 3 år nu, det jag skulle vilja ha hjälp med nu är att hitta material eller något projekt att vara återförsäljare för jag vill med andra ord starta ett eget företag för att sedan växa.
Jag har jobbat som både "Event försäljare" och "Telefon försäljare" har nyligen börjat med Zinzino och har haft bra resultat alla sidorna, så har själv kommit i underfund med att det är försäljning jag vill hålla på med.

Nu efterlyser jag hjälp, någon som har förslag var man kan vända sig? Eller kanske t.o.m någon här som kan hjälpa mig?

Kollar mailen varje dag så maila gärna.
[email protected]

MVH Joel.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2010-08-10, kl 14:54

Badass

Badass

Inlägg: 76

Är du intresserad av något speciellt? Slöjddetaljer, elektronik eller andra saker ?

Är du intresserad av Sameslöjd kan du återkomma till mig då jag har det som hobby och tillverkar både smycken och annat i Renhorn björkmasur mm....

Andreas Svedjehed

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2010-08-26, kl 20:30

dennym

dennym

Inlägg: 24

Vårt företag är alltid intresserade av säljare som är intresserade av att marknadsföra och sälja in våra webbsidor och andra tjänster såsom visitkort, tryck, affischer m.m.
Maila mig!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2010-10-17, kl 19:13

Bempa

Bempa

Inlägg: 7

Är själv säljare för Kyäni. Det är ett kosttillägg som enbart är baserat på naturliga råvaror. Konceptet har bara funnits i Sverige i ca 1 år vilket kan innebära stora förtjänster om man är en säljare. Du behöver inte köpa på dig något lager utan kan sälja mot förskottsbetalning om man väljer det. En start kostnad på ca 3000 kr krävs ( detta var ifjol ) men sedan är det inga krav på försäljningsvolym överhuvudtaget. Intresserad hör av dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2011-01-04, kl 14:07

Stfy Sweden

Stfy Sweden

Inlägg: 11

Hej,Jag har ett projekt som jag kan erbjuda dig om du är intresserad. Det är en produkt som man förmedlar över telefon. Hör av dig om det kan vara intressant.MvHChristina [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2011-01-10, kl 00:55

Designbolaget

Designbolaget

Inlägg: 20

Killen vill starta företag och komma ifrån telefonförsäljar träsket och det enda han får är folk som vill ha han som vinstmaskin. Mitt tips är lägg ner lite tid på att hitta en produkt du kan importera o sälja i din egna firma utan några andra som tar vinsten från dig. Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat