Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Vill ni impotera?

Inlägg 1 av 8

2004-11-23, kl 11:45

username

Hany
Vu

Inlägg: 5

Vill ni impotera?

Vad ar det for produkter ni har tankt er da?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2004-11-23, kl 16:42

username

Joel
Corneliusson

Inlägg: 36

Försöker du få tips själv eller ?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2004-11-23, kl 23:42

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Ströva omkring i Riga, Lettland så hittar du säkert någonting, behöver du sedan översättning kan du vända dig till mig [email protected] så kan min hustru översätta och behöver du tolkning så är hon auktoriserad svensk-lettisk tolk.

Lars
Abi Design
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2004-11-24, kl 16:13

username

Hany
Vu

Inlägg: 5

Hmm? Jag forstar inte vad ni menar. Det jag undrar ar vad for produkter ni vill importera. Ser bara att ni vill har billiga varor fran asien. Varor fran asien ar sjalvklart alltid billigare an EU-lander. Men vad for varor vill ni, da kan jag hjlpa er. Just nu ar jag i asien, sedan december 2003.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2004-11-24, kl 16:48

username

Joel
Corneliusson

Inlägg: 36

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hmm? Jag forstar inte vad ni menar. Det jag undrar ar vad for produkter ni vill importera. Ser bara att ni vill har billiga varor fran asien. Varor fran asien ar sjalvklart alltid billigare an EU-lander. Men vad for varor vill ni, da kan jag hjlpa er. Just nu ar jag i asien, sedan december 2003.



det kunde du väll ha skrivit från början då ;)
Kanske lite svårt att sitta här och bara säga nått som man vill ha och inte finns här i sverige ?

Men hittar du något som verkar intressant och fräckt samt att det inte finns i Sverige kan du väll maila mig, så kan vi sammarbeta.

Mvh,

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2004-11-24, kl 21:57

username

Sebastian
Almén

Inlägg: 11

Jag är också intresserad av o köpa in därifrån! du kan väl mejla mig så kan vi diskutera?

Mvh

Sebastian

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2004-11-25, kl 09:55

username

Sebastian
Almén

Inlägg: 11

min mail [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2005-01-23, kl 19:41

username

Joakim
Danielsson

Inlägg: 33

Halloj maila mig om du kan fixa billiga Minimotos eller typ dirty nikes håller på o strtar upp ett företag just nu så all leverantörer är välkomna för priser m.m..

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat