Inlägg 4 av
10
2010-09-09, kl 10:11
NicePriceWebb
Jag har Cellip och det är bra om du har rätt mobiltelefon för då kan du använda den som en vanlig telefon. Men min Nokia E65 tycker inte om IP-telefoni så den låser sig ibland så jag kan inte ta emot något samtal utan att starta om den. Irriterande.
Så om du har rätt mobil så fungerar det men jag skulle i vilket fall som helst rekommendera Skype istället. De är billigare och du ringer gratis till fasta nummer. Det finns många mobiler som redan är anpassade till Skype så det är lättare också.
www.nicepricewebb.se | Hemsidor och Logotyper till Vettiga priser
www.foretagserbjudanden.se | Företagserbjudanden helt enkelt
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 5 av
10
2010-09-24, kl 23:15
larsarenander
Själv har jag tele 2 och till det finns det billiga tilläggstjänster för vidarekoppling både till mobil Comvik och utland.
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 6 av
10
2010-12-18, kl 22:47
LÅWebbyrå
Är själv intresserad av en tjänst som gör att man har ett vanligt fast nummer men som kopplas över till en mobil. Ser bättre ut än att bara ha mobilnummer.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 7 av
10
2010-12-18, kl 23:42
joimport
själv så blev det ip telefoni via mitt bredbands bolag själv så har jag bredband 2 och då fick man rabatt också helt perfekt.. sen har jag vidarkoppling till min mobil så man alltid är anträffbar
ingenting är omöjligt
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 8 av
10
2011-01-23, kl 08:52
larsarenander
Till tele 2 och Comvik har jag även Skype som är ett bra komplement när man ska ringa länge och långt.
[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat
Inlägg 10 av
10
2011-04-05, kl 10:36
Frezie
Flera operatörer har "hemnummer i mobilen"-lösningar ifall du vill vara mobil men ändå se med seriös ut mot kunder med ett fastnummer.
Själva har vi valt en mobil växel från telenor :)
www.getstarted.nu
[email protected]
Inläggets betyg
Svara
Svara med citat