Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Instängd entreprenörssjäl söker affärsidé eller möjligheter

Inlägg 1 av 2

2010-08-17, kl 14:08

Hanna

Hanna

Inlägg: 1

Instängd entreprenörssjäl söker affärsidé eller möjligheter

Hej,

Jag är en 28-årig tjej bosatt i Stockholm, jobbar i dagläget som IT-projektledare på ett medelstort IT-företag. Min inneboende entreprenörssjäl, skaver vrider och vänder sig av obehag i rollen som traditionellt anställd. Jag känner mig uttråkad, understimulerad och längtar efter stort handlingsutrymme, frihet och helt enkelt – möjlighet att få användning av min kompetens, förmåga, drivkraft, engagemang, kreativitet, etc etc… Jag kan bättre än det här!

Jag spånar på olika affärsidéer men har inte ännu riktigt kommit på något som känns klockrent. Kanske någon av er här har tips, söker en partner eller medhjälpare? Jag är väl hittills mest inne på att jobba inom områdena hälsa/friskvård/träning, hushållsnära tjänster eller projektledning/management/underlätta för andra entreprenörer. Det kanske är något annat som jag inte tänkt på, jag är öppen för allt som är seriöst. Det är oerhört viktigt för mig att göra något som jag brinner för!

Jag berättar gärna mer om mig själv per mejl för den som är nyfiken då jag inte vill lägga ut så mycket personlig info här.

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2010-08-19, kl 09:12

Kevin

Kevin

Inlägg: 5

Är det din msn?

Allt handlar om drivkraft!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat