Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Söker produkt eller tjänst att sälja via telefon

Inlägg 1 av 2

2010-07-27, kl 16:40

username

Johan
Persson

Inlägg: 1

Söker produkt eller tjänst att sälja via telefon

Hej Allihopa!
Johan heter jag och har jobbat med telemarketing i 6 års tid som både säljare, coach, rekryterare och utbildare, men tänker nu ta steget ut och bygga upp en egen verksamhet här i centrala Stockholm. Jag har sålt det mesta i telemarketingväg och har en stor yrkesstolthet som jag tänker föra vidare till varje enskild person jag anställer. Min prioritering kommer därför alltid att vara kvalitet, lönsamhet och tillväxt i den ordningen.

Jag söker nu EN produkt eller tjänst riktad till antingen hushåll eller B2B i småföretagarsegmentet att ge fullt fokus på. Kanske har du en ny produkt eller tjänst och vill bolla idéer eller genomföra en testkampanj? Har du redan idag samarbete med andra TM-bolag men vill utöka med en ny och helengagerad partner? Sannolikheten är stor att jag redan sålt er produkt eller en väldigt snarlik.

Slutligen observera att jag är ute efter en långsiktig partner och vill absolut inte bli kontaktad av MLM-marknadsförare och andra glidare, ni slösar bara bort er tid jag lovar.

Ser fram emot respons!

Mvh Johan
[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2010-08-30, kl 16:47

Kekke

Kekke

Inlägg: 14

Har mailat dig. Hör gärna av dig!

Shiki.se - We make you look good

Inläggets betyg
Svara Svara med citat