Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Intresserad utav att börja med E-Handel?

Inlägg 1 av 3

2010-01-11, kl 09:46

username

Simon
Edström

Inlägg: 6

Intresserad utav att börja med E-Handel?

Hej!

Jag heter Simon och vårat företag har utvecklat E-Handelsystem, vi är i slutfasen och undrar om det är någon som är intresserad utav att testa vårat E-Handelsystem. Det innehåller allt som behövs för att kunna driva en webbshop på internet.

Ring oss jätte gärna på 026 22 22 430 eller maila mig direkt på [email protected] så hjälper vi dig att komma igång helt gratis!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-06-29, kl 13:18

username

Kajsa
Ramberg

Inlägg: 2

Hej Simon!

Jag har precis startat mitt företag i smyckeskonst och skulle eventuellt vara intresserad om det är helt gratis. På vilket sätt skiljer sig ert system från andra rent användarmässigt? Jag är minst sagt dålig på det tekniska så det är ingen större idé att förklara det tekniska.
Mvh/ Kajsa

"...because you´re somebody!"

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2010-06-29, kl 15:29

Mikael Blomgren

Mikael Blomgren

Inlägg: 3

Hej Kajsa!

Utan att jag på något sätt har någon koll på Simons produkt/tjänst så tycker jag att man ska vara försiktig med produkter/tjänster som är helt gratis. I vissa fall kan det ligga dolda kostnader bakom gratiserbjudandet. I detta fall verkar Simon efterfråga testpersoner till sitt E-handelsystem. Jag tycker inte att du ska lägga ut din verksamhet i en oprövad produkt/tjänst.

Har du funderat något kring att sälja smycken via nätet? Om du har dålig koll på det tekniska så är mitt råd att ta hjälp av någon som kan hjälpa dig kring detta (åtminstone med att klargöra ditt tekniska behov).

Lycka till!

/mvh Micke

Mikael Blomgren

Inläggets betyg
Svara Svara med citat