Inlägg 1 av 8
2010-03-30, kl 19:12
Strängare moderering av forumet
Jag ber en moderator radera mitt föregående inlägg
Det ämne jag vill ta upp är modereringen av detta forum. Det är på tok för mycket skräpmeddelanden som postas i forumet, de flesta ger absolut ingenting utan är bara reklam för personlig vinning.
Är det inte fler än jag som tycker att det borde finnas en kategori, "jag säljer", en kategori "jag erbjuder" och en kategori "jag söker". Som det är nu går vissa användare in och postar i varenda tråd han eller hon kan hitta med liknande meddelanden, även i sådana trådar som är väldigt gamla.
Jag kommer till detta forum för att hitta kontakter, diskutera intresanta ämnen som rör affärsliv, inte för att läsa enorma mängder meddelanden om den eller den som erbjuder en webbsida för xx kronor plus moms eller andra erbjudanden. Det finns ju faktiskt redan en avdelning för erbjudanden.
Det måste till en strängare moderering där detta masspostandet stävjas och personer som beter sig på detta vis får en varning och sedan stängs av om det fortsätter. Det ser mer ut som en billig marknadsplats än ett seriöst forum.
vad tycker ni andra?
Svara Svara med citat