Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Partners & Investerare till Community och Modesajt mm.

Inlägg 1 av 2

2010-03-20, kl 13:23

username

Joel
Tukiainen

Inlägg: 5

Partners & Investerare till Community och Modesajt mm.

Tjenare!

Jag har arbetat med en community sedan år 2008 som är i stil med Facebook men är mycket mer dejting inriktad. D.v.s. 90% av våra medlemmar söker efter kärlek på sajten. Är du en investerare som kan tänka sig att driva detta mycket potentiella projekt framåt? Eller kanske bli en samarbetspartner?
Vi jobbar i nuläget med många fler funktioner för att skapa något unikt, vid nuläget får vi in ca 5-20 medlemmar per dag via organisk trafik.
Vi har ett välarbetat varumärke med strikta mål i sikte.

Förutom detta har jag två andra koncepter jag vill förverkliga.
En modesajt, i stil med Modezine. Skapa en webshop liknande modesajt med recensioner osv. (Men sälja andras kläder i form av provision (affiliate) kanske använda tradedoubler eller liknande till detta syfte.

En online tjänst i form av fildelning. Ladda upp laglig musik & bilder (kanske bakgrundsbilder osv.) Denna sajt skulle vara unik i sitt område.

Jag har gjort koncept designs i photoshop och liknande så det är bara att köra!
Förutom att jag själv är Grafisk Designer så har jag många kontakter inom branchen för att skapa kvalitéts sajter.

Sammanfattningsvis:
1. Dejting Community / Socialt nätverk
2. Modesajt
3. Onlinetjänst

Jag är en ung kille som söker efter seriösa samarbetspartners.

Kontakt:
[email protected]
MSN: [email protected]

Mvh, Joel

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2010-03-22, kl 19:27

username

Olivia
Secher

Inlägg: 9


Hej!

Jag skulle kunna vara intresserad utav det här med din modesajt. Jag är en ung tjej som pluggar inköp,företagsledning och marknadsföring och har ett enormt modeintresse. Du kan väl maila mig på min privata mail så pratar vi lite mer? [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat