Inlägg 1 av 4
2004-11-16, kl 22:54
Kan man få jobb på rätt inställning?
Hej,
Är en mycket beslutsam person som är smart och lättlärd. Förändringbenägen och älskar tuffa utmaningar. Är uppväxt med inställningen att arbete går före allt.
Bor idag hos min fader och är singel.
Jag gick ett år teknisk naturvetenskap för att därefter avbryta studierna och började att jobba i en stor livsmedelsbutik. Blev avdelningsansvarig i en avdelning med totalansvar över ekonomi och personal när jag var 17. Är idag 21 och är försäljningschef över en del av butiken som omsätter 100 miljoner. Sitter med i ledningen för butiken som omsätter över 300 milj. och har även uppdrag centralt inom ICA. Är både teoretiker men också mycket praktiskt lagd. Jag har mycket goda referenser men kan inte berätta vilka det är då min arbetsgivare inte vet att jag söker mig om efter annat.
Är intresserad av ett chefs jobb där jag kan relatera lönen till hur bra jobb jag gör.
Är också mycket intresserad av att starta ett företag med någon annan. Jag är motorn men behöver ett tändstift då jag inte har full kunskap för att driva ett företag själv.
Jag har gått en ekonomisk utbildning inom ICA men har inga andra utbildningar i bagaget. Jag tror att det är vitigare med rätt inställning än rätt utbildning. Jag har rätt inställning.
Om du har en tuff utmaning för mig så hör av dig. Jag lovar att inte göra dig besviken!
Är öppen för alla förslag.
Mvh Per Eliasson
Svara Svara med citat