Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Marknadsföring & Reklam

Unikt erbjudande för StartaEget.se-medlemmar

Inlägg 1 av 1

2010-03-07, kl 18:52

username

Johan
Klippinge

Inlägg: 1

Unikt erbjudande för StartaEget.se-medlemmar

Hej på er,

När man startar upp sitt företag finns det många saker man måste tänka på och en av dessa sakerna är marknadsföringen. Tyvärr så glöms allt för ofta denna viktiga del bort, dels på grund av att kunskaperna saknas plus att man oftast inte har så mycket pengar att röra sig med i uppstarten och detta kostar i vanliga fall en hel del men vad många inte tänker på är att om man missar marknadsföringen så missar man en väldigt stor del av sin uppstart. Man kan ha en unik och helt suverän ide men om man inte marknadsför den så är det ingen som vet att den finns.

Därför så har jag satt upp ett startpaket åt alla medlemmar här på StartaEget.se!

För endast 1450;- så skapar jag en logotyp åt just ditt företag.

Jag levererar er logotyp i vektor (betyder kortfattat att man kan förstora och förminska den utan att kvaliteten blir sämre).

Givetvis så hjälper jag dig gärna med att ta fram övrig marknadsföringsmaterial också såsom visitkort, foldrar, annonser. Jag gör även hemsidor.

Tycker ni att detta låter intressant så maila gärna till mig på [email protected] så kan vi prata vidare om just ert företag och vad jag kan hjälpa dig med.

På min hemsida www.klippinge.se ser ni några av de arbeten som jag tidigare har gjort.

Med vänlig hälsning
Johan

www.klippinge.se

Svara Svara med citat