Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker partner som är intresserad av att starta eget

Inlägg 1 av 1

2010-02-12, kl 00:41

zediman

zediman

Inlägg: 5

Söker partner som är intresserad av att starta eget

Hejsan.
Jag har jobbat inom företagsförsäljning på ett ledande företag i Sverige inom kontorslösningar och videokonferenser men här även en mängd andra erfarenheter av andra projekt.
Nu har jag en en ide och söker en person som har erfarenhet inom e-butik system och hemsidor.
Personen ska vara duktig och kompetent inom sitt område och ska ha hand om det tekniska gällande hela webb lösningen som jag redan har ett flertal företag som är signade som kunder och 2 prospects.
Personen ska tillsammans med mig utan något kapital starta upp ett företag och jag söker därmed en medarbetare som vill satsa på detta projekt på lång sikt.
Allting som har med ekonomi och göra berättar jag närmre när jag hittat en kandidat som verkar vara intressant för detta uppdrag.
Tanken är att när väl företaget har kommit igång och rullar så ska vi båda syssla med detta heltid och i framtiden kunna anställa folk.
Låter det intressant och har du kunskaper inom webbdesign och e-handelsbutiker så skriv gärna ett mail till mig på forumet eller på [email protected] så berättar jag mer.

Svara Svara med citat