Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Jobb hemifrån

Inlägg 1 av 3

2010-01-20, kl 02:13

Maddedif

Maddedif

Inlägg: 8

Jobb hemifrån

Hejsan!

Jag undrar om någon vet något slags jobb jag kan göra hemifrån pga personliga skäl?
Men då ska det inte vara något som MLM, agel, hotline eller att sälja kosmetika och grejer, jag har testat och det är verkligen inget för mig som funkar. Finns det inga datajobb? eller telejobb som när folk ringer och vill tex spärra sina kort eller sådär?? behöver verkligen något för jag går ihjäl här hemma när jag inte har nått o göra och är arbetssökande.

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-01-29, kl 09:21

username

Angela
Hellmans

Inlägg: 7

Du kan ju kolla med imri. Det är inget atarta eget-koncept men man kan arbeta hemifrån. Dom genomför olika typer av undersökningar riktade till privatpersoner så det är ju mest kvällstid man arbetar då. Man sitte helt enkelt hemma framför sin dator och ringer upp privatpersoner och ställer en massa frågor.

Jag har även hittat en annan sak som jag själv precis har börjat med. Du kan gå in på http://www.jlprofit.se/17minuter/[email protected].

Kan hålla med om att företag som agel och herbalife verkligen suger. Har själv testat dom och jag håller med om att det inte är något som funkar.

Intressant om man vill arbeta hemifrån http://www.jlprofit.se/17minuter/[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2010-02-02, kl 18:49

Brixberger

Brixberger

Inlägg: 1

Hej - ett svårt men välbetalt jobb kan vara att erbjuda t ex IT företag mötesbokning. Du sitter hemma med dator och telefon som arbetsverktyg och bokar besök åt IT-företagets säljare. Som marknaden ser ut just nu kan du debitera allt från 400-1000 kr för varje besök du bokar åt kunderna.

Lycka till

/ Roger Brixberger

Brixberger

Inläggets betyg
Svara Svara med citat