Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

ideér

Inlägg 1 av 3

2010-01-28, kl 17:21

username

Angela
Hellmans

Inlägg: 7

ideér

Jag går i starta eget-tankar. Jag har kommit så långt att jag i störrsta möjligaste mån vill arbeta hemifrån men jag har lite idétorka på vad man skulle kunna syssla med. Är det någon här som har någon smart idé?

Intressant om man vill arbeta hemifrån http://www.jlprofit.se/17minuter/[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-01-28, kl 20:36

Illvillja

Illvillja

Inlägg: 55

Det finns oerhört många sätt att tjäna pengar på hemifrån, det gäller bara att ha rätt kontakter och rätt idéer. Ett bra sätt att få idéer är att titta på vad som händer runt omkring i världen och kring dig själv. Är det något du stör dig på, letar du på Internet efter någon information du inte hittar eller lanseras någon produkt som kan bli oerhört stor succé (exempelvis Apples iPad presenterades igår). Om du kommer på något du vill skriva eller ta fram gäller det att hitta rätt personer att arbeta med. Jag har haft turen att hitta folk jag litar på och vet är några av de bästa på det de gör. Du vet dock aldrig var du hittar dessa kontakter, ett forum som detta är dock en bra början.

Maximerar du intäkterna i ditt företag och din affärsidé? Låt mig och mitt företag hjälpa dig att bättre utnyttja potentialen och hitta nya inkomstvägar och effektivisera dem du redan har!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2010-02-21, kl 20:16

moemoe

moemoe

Inlägg: 90

Att starta ditt eget företag och bedriva telefonförsäljning hemifrån samtidigt som du kan ha anställda som också arbetar hemifrån skulle det kunna vara något för dig? Skicka ett mail till [email protected] med dina kontakt uppdigter så tar jag kontakt med dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat