Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

intresserad av iPhone utveckling?

Inlägg 1 av 3

2010-01-22, kl 16:06

username

Ted
Wiberg

Inlägg: 22

intresserad av iPhone utveckling?

Hej!
Jag tänkte bara känna av intresset för iPhone utveckling!

Vi arbetar med iPhone utveckling, och har utvecklat en produkt som vi tror kommer att bli väldigt efter traktad, och förhoppningsvis efterfrågad.

Vår produkt heter AppDate, och gör det enklare, snabbare och billigare för dig att få din iPhone App skapad.

Med AppDate, som bas hanterar du själv den information som publiceras i din App.

Är du i en fas där du funderar på iPhone, eller kanske är ni en byrå som vet att era kunder har efterfrågat iPhone App. Tveka du inte, kontakta oss så berättar vi gärna mer om vår produkt och våra idéer etc.

Vänliga hälsningar;
Ted Wiberg
ediTED Mediaproduction

Ted Wiberg - [email protected]
ediTED Mediaproduction - Din personliga webbyrå
www.edited.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-01-24, kl 20:11

username

Niklas
Påhlsson

Inlägg: 9

Jag är intresserad av iPhoneutveckling. Kan du berätta mer om vad AppDate är för något, jag förstår inte riktigt syftet med produkten och jag hittar ingen information om det på er hemsida.

www.kreawebb.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2010-02-19, kl 16:37

username

Daniel
Westerberg

Inlägg: 10

Kan du berätta lite mer om vad man kan göra med AppDate?
Bestämma vilken information som ska publiceras säger inte så mycket. Hur väljer jag detta? varifrån hämtar den information? på vilka sätt kan den visa informationen? osv

www.prestaworks.se - E-butik till oslagbara priser.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat