Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Guwapo, din webbutvecklare...

Inlägg 1 av 3

2010-01-16, kl 22:27

username

Henrik
Gerdin

Inlägg: 8

Guwapo, din webbutvecklare...

Hejsan!

Guwapo erbjuder högkvalitetshemsidor till ett extremt tillfredställande pris. Bland våra tjänter finns bl.a. hemsidor, sökoptimering och diverse tillägg.

Just nu får de 3 första kunderna 20% rabatt på ala våra tjänter.

För mer information, besök http://guwapo.se eller skicka ett mail till [email protected] .

Mvh Henrik Gerdin, Guwapo

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2010-02-22, kl 20:13

upnorth

upnorth

Inlägg: 36

Hej.

Hittade följande på er hemsida:
"Hemsidepaket från 3490 kr.
Prislista kommer upp inom snar framtid."

Vad ingår?

Er egen hemsida ser ut att vara uppbyggd helt i HTML med lager (div-taggar) som visar infon. Ser helt ok ut även om jag personligen nog valt lite mindre textstorlek för vissa saker, snyggt formaterat med CSS också även om det så klart är standard (många som fortfarande hårdkodar tyvärr).

Är det hemsidepaket ni informerar om uppbyggt på samma sätt eller får man ett CMS baserat på php/asp?

Sen hittade jag också följande:
"Våra tilläggstjänster
* Gästbok
* Forum
* Nyheter
* Bildgalleri
* Lösenordsskydd"

Vet inte hur stor efterfrågan det är på gästböcker och lösenordsskydd nuförtiden, men just forumet blev jag lite nyfiken på. Är det egenutvecklat eller handlar det om installation av t.ex. phpBB3?

Mvh, Karl

Världens bästa motto: Ja fan, jag är på!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2010-02-22, kl 21:37

username

Henrik
Gerdin

Inlägg: 8

Hejsan Karl,

Vid köp av hemsida tillkommer CMS. Vi är underfund med att utveckla ett eget CMS just nu vilket underlättar inför framtiden.

Gästböcker och lösenordsskydd är inte så eftertraktat men vi har valt att erbjuda det eftersom vi inte ser det som någon nackdel.

Vid köp av forum är det ett egenutvecklat forum. Vårt forum är dock inte färdigutvecklat utan vi vill gärna ha feedback från kunder vilket resulterar i fri förbättring.

Med vänlig hälsning
Henrik Gerdin, Guwapo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat