Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Webbkonsulter söker partnerskap

Inlägg 1 av 6

2010-01-14, kl 13:00

username

Henrik
Gerdin

Inlägg: 8

Webbkonsulter söker partnerskap

Hejsan!

Guwapo är ett nystartat webbutvecklingsföretag. Vi har under en period arbetat fram en affärslösning och skall inom någon vecka publicera vår hemsida och tjänster.

Vi är för tillfället två studenter på Högskolan i Jönköping, varav vårt företag befinner sig under Science Park´s betryggande tak.

Det vi söker är potentiella partners till Guwapo. Är ni intresserade av att diskutera saken närmare, eventuellt över ett möte, hör då av er till [email protected] .

Tack för er tid!

Mvh Henrik Gerdin, Guwapo

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2010-01-31, kl 20:48

Mio

Mio

Inlägg: 14

Hej Henrik.

Intressant inlägg, vore kul att få reda på lite mera om vad för slags partnerskap ni har tänkt er.

Hör av er!

Mio

Mio

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2010-01-31, kl 21:34

username

Henrik
Gerdin

Inlägg: 8

Hejsan Mio,

Roligt att du är intresserad.

Partnerskapet beror mycket på vilka det gäller, alltså vad man kan erbjuda varandra osv. Dock är det förmodligen lite mer simpel form av partnerskap som vi på Guwapo söker. Det handlar i stora drag om att tipsa ens kunder om den andras verksamhet etc.

Vi är absolut öppen för andra förslag!

Mvh Henrik Gerdin, Guwapo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2010-01-31, kl 21:59

Mio

Mio

Inlägg: 14

Okey

Var in och checkade er hemsida och såg att det saknas referenser, antar ni är ganska nystartade eller?

Vore kul att få reda på mera, exakt vad det är ni har planerat.

Gillar er hemsida

Mio

Mio

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2010-01-31, kl 23:34

username

Henrik
Gerdin

Inlägg: 8

Vi är väldigt nystartade ja, men vi är kreativa och får väldigt mycket stöd från science park.
Du får gärna mejla mig på [email protected] så kan vi tala vidare där.

Det glädjer mig att du gillar vår hemsida.

Mvh Henrik Gerdin, Guwapo

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2010-02-01, kl 12:22

Illvillja

Illvillja

Inlägg: 55

Jag har mailat er nu för att vidare diskutera partnerskap då jag ser att det kan finnas goda möjligheter till samarbete.

Maximerar du intäkterna i ditt företag och din affärsidé? Låt mig och mitt företag hjälpa dig att bättre utnyttja potentialen och hitta nya inkomstvägar och effektivisera dem du redan har!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat