Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Testpersoner till nytt e-handelssystem sökes.

Inlägg 1 av 3

2009-12-06, kl 01:11

username

Edward
Karlsson

Inlägg: 2

Testpersoner till nytt e-handelssystem sökes.

Hej,

Jag är i slutfasen av att utveckla ett nytt e-handelssystem. Planerar att lansera detta tidigt 2010. Men tills dess söker jag några testpersoner som vill komma undan dyra uppstarts/månadskostnader för e-handelsbutikshyra genom att vara en testperson på mitt system. Ni får alltså en egen e-butik till ett sjukt bra pris om ni ställer upp att testa systemet och rapportera eventuella buggar.

Systemet är från början sökmotoroptimerat och stödjer idag förskottsbetalning och kortbetalning. Ständig utveckling av systemet sker, alltså kommer du som testare ha mycket att säga till om.

Tveka inte att höra av er, detta kan vara ett gyllene tillfälle för just dig att komma igång väldigt billigt!

Obs, jag har redan en kund som är jättenöjd med systemet, så de flesta problem är redan hittade och åtgärdade.

Vill du inte svara här, skicka ett privat meddelande genom att klicka på min profil.

MVH
Edward Karlsson

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2009-12-10, kl 22:43

Frezie

Frezie

Inlägg: 24

Jag har planerat att dra igång en ny webshop och fungerat på att programmera ett eget system i ASP.net men har tyvärr inte tid.

Jag testar gärna ditt system och kan ge bra feedback.
Kontakta mig genom min profil ifall du inte hittat alla referenser än.

www.getstarted.nu
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2010-01-05, kl 23:53

bnsweden

bnsweden

Inlägg: 26

Hej,

Har 2 st mycket bra domäner till salu, för dig som ska sälja ehandelssystem.

Kontakta [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat