Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Kompanjon sökes!

Inlägg 1 av 3

2009-11-21, kl 22:57

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 10

Kompanjon sökes!

Actarius Consulting Group är ett relativt nystartat konsultbolag med sitt säte i Göteborg. Vi erbjuder tjänster inom bokföring, marknadsföring samt tillväxt- och utvecklingskonsultering. Under tiden vi funnits har vi lyckats bygga upp ett brett klientel i flera olika branscher. I nu läget har vi fyllt vår kapacitet och har behov av att expandera mer. Men istället för att anställa, har vi kommit fram till att det mer lönsamt att ta in fler kompanjoner som tar med sig en del egna kunder.

Har Ni goda kunskaper inom något av de tre områdena (eller i undantag något annat) samt redan existerande klienter eller prospekt, får Ni gärna höra Er till:

[email protected]


Med vänlig hälsning
Vi på ACG

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2009-11-27, kl 09:40

username

Michael
Jacobsen

Inlägg: 2

Jeg læste med stor interesse jeres indlæg om ydelser, vi kan være behjælpelig med programmering.

Vi driver idag Js it & Software med websiderne

www.outsource-it-to-thailand.dk
www.outsource-it-to-thailand.com
www.js-software.net

VI tilbyder server vedligeholdelse, programmering og design af hjemme sider, i dag betragter vi os selv som et oustourcing destination for forskellige danske virksomhedder, hvilker er grunden til at vi søger svenske samarbejdspartner.

Venligst

Michael Jacobsen

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2009-12-01, kl 12:43

Illvillja

Illvillja

Inlägg: 55

Har skickat mail då jag är intresserad.

Maximerar du intäkterna i ditt företag och din affärsidé? Låt mig och mitt företag hjälpa dig att bättre utnyttja potentialen och hitta nya inkomstvägar och effektivisera dem du redan har!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat