Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

SÖKER TILLVERKARE

Inlägg 1 av 4

2008-01-18, kl 22:50

username

Medlem

SÖKER TILLVERKARE

Hej!

Jag söker ett företag som tillverkar rakhyvlar!! någon som vet vart jag kan leta efter en sådan tillverkare? har försökt söka på internet men hittar inte en enda tillverkare. Det enda som kommer upp är företag som säljer rakhyvlar vilket jag inte är intresserad av. Jag behöver komma i kontakt med en tillverkare.

tacksam för all hjälp!

mvh Zandra

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2008-01-18, kl 23:07

username

Kent

Vilken typ av rakhyvlar är du ute efter? Ska du tillverka engångsrakhyvlar eller såna du bara byter blad på? Hör av dej via ett PM.
Kent

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2008-01-19, kl 08:14

username

Christer
Nilsson

Ett tips kan vara att surfa in på www.alibaba.com och söka efter "safety razor" eller "shaving razor". Du kommer att hitta hundratals tillverkare. Svårigheten är kanske att de ligger utanför Sverige men att importera är inte så besvärligt.
/Christer
www.timtyra.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2008-01-19, kl 12:35

username

Christer
Nilsson

Hej igen!
En annan intressant sak:
Jag gjorde en sökning via "Sök medlem" på ordet "Zandra". Fick då upp ett tiotal(!) olika Zandror med olika efternamn och de allra flesta hade registrerat sig 19 aug 2006 mellan kl. 12.30 och 13.00.

Vore intressant om någon ansvarig för startaeget.se kunde kommentera detta. Är det så att 90% av personerna man får fram vid en sökning är fejkade och ej existerar i verkligheten?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat