Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker designer och tillverkare för kläder, vid start av eget klädmärke.

Inlägg 1 av 8

2004-10-31, kl 17:49

username

Mikael
Andersson

Inlägg: 7

Söker designer och tillverkare för kläder, vid start av eget klädmärke.

Hallå!
Har en idé om ett eget klädmärke, har mkt idé om hur de ska se ut. Men jag inte måla för fem öre. Så design hjälp hade inte skadat. När de gäller tillverkning så har jag kanske en liten möjlighet att sy upp enstaka ex med hjälp av min mor men större kollektioner behöver ju tillverkas nån annanstans. Målgruppen för kläder är i åldrarna 15-25. Har mest idéer till kläder för män för kvinnokläder har jag inte ägnat så mkt tid åt än. Är öppen för samarbete med annan väldigt intresserad för detta. Går dock fortfarande i skolan(studenten till våren) så jag har inte massor med tid förrän då. Är dock beredd att satsa den tiden jag har på den här.

Mvh Mikael Andersson

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2004-11-01, kl 20:04

bjernebo

bjernebo

Inlägg: 46

Hej!


Går i samma banor. HA rkommit en bit på vägen och går också i skolan ... BYta idéer m.m.? [email protected] / Filip

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2004-11-03, kl 14:53

username

Mikael
Andersson

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!


Går i samma banor. HA rkommit en bit på vägen och går också i skolan ... BYta idéer m.m.? [email protected] / Filip



Ja de skulle vi kunna göra.. :)

Maila mig..
[email protected]
Mvh Mikael

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2004-11-10, kl 08:21

username

Robert
Eriksson

Inlägg: 11

Hej!!!
När era kläder är klara för försäljning.
Så skicka ett par bilder till mig.
Jag driver nämligen en egen butik, och söker nu nya kläd märken..
MVH Robert

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2004-11-10, kl 19:16

username

Mikael
Andersson

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!!!
När era kläder är klara för försäljning.
Så skicka ett par bilder till mig.
Jag driver nämligen en egen butik, och söker nu nya kläd märken..
MVH Robert



Hallå Robert..
De låter mkt intressant..
Jag har blivit väldigt intresserad av det här med eget märke nu men just nu finns de varken tid eller pengar.
Måste ta studenten innan jag kan sätta igång på allvar.
Men ska försöka bygga upp ett litet kontaktnät nu medans jag går i skolan..
Mvh Mikael

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2004-11-16, kl 16:15

username

Mikael
Rabus

Inlägg: 5

Hallå Mikael...
Jag är inne på precis samma banor håller på med ett klädmärke och har mitt upplägg för hur produkten skall se ut och vad jag skall göra. Mitt klädmärke kommer också rikta sig till 15-25 åringar även jag går i skolan fortfarande och kan vara intresserad utav en eventuell partner om vi har samma mål med kläderna jag är beredd att sattsa mycket på detta. Själv har jag kontakt med ett par designers som är mycket bra på och rita och har även kollat upp sömmerskor hör gärna av dig på min mejl [email protected]

Mvh
Mikael Rabus

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2004-11-19, kl 15:59

username

Mikael
Andersson

Inlägg: 7

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hallå Mikael...
Jag är inne på precis samma banor håller på med ett klädmärke och har mitt upplägg för hur produkten skall se ut och vad jag skall göra. Mitt klädmärke kommer också rikta sig till 15-25 åringar även jag går i skolan fortfarande och kan vara intresserad utav en eventuell partner om vi har samma mål med kläderna jag är beredd att sattsa mycket på detta. Själv har jag kontakt med ett par designers som är mycket bra på och rita och har även kollat upp sömmerskor hör gärna av dig på min mejl [email protected]

Mvh
Mikael Rabus



Hallå Mikael!
De låter ju jättebra.. Mailar dig.. :)

//Mikael

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2006-09-07, kl 22:28

username

Borttagen
medlem

Inlägg: 1

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej!!!
När era kläder är klara för försäljning.
Så skicka ett par bilder till mig.
Jag driver nämligen en egen butik, och söker nu nya kläd märken..
MVH Robert



Vad har du för mailadress jag har också funderingar på att starta upp et klädföretag. Född 91 men har bra ideer och börjat sytt på lite prov exemplar

Inläggets betyg
Svara Svara med citat