Hej Jörgen
Du skriver att allt som man kan jobba hemifrån med är intressant.
Det jag har att erbjuda är just ett arbete som är typiskt hemmabaserat. Men för den delen kan du ta med dig jobbet i praktiken vart du än går och reser.
Själva begreppet hemmabaserat är ju mer att du inte behöver hyra lokaler eller annat för att driva ditt företag, utan bara ett par pärmar ett skrivbord en telefon kanske och varför inte, en dator.
Det handlar om försäljning och produksortimentet är, hälsa, rengöring, hudvård, viktminskning mm. En del av produkterna har funnits i mer än 30 år i Sverige så det ska inte vara svårt för dig att hitta kunder.
Du skriver att du är pålitlig. Bra, för dina kunder som du kommer att få. för de vill ju ha någon som klarar av uppföljning mm. Du skriver också att du är arbetsam. Bra för dig, desto mer man arbetar desto bättre brukar det oftast fungera.
Vill du nu starta med en hemmabaserad verksamhet så skicka mig din adress i ett mail så sänder jag dig nya numret av "Home Business Connection" ( Svensk Version) där du finner en presentation av vårt företag och affärsidé.
Mvh. Michael Fröström / Independent distributor GNLD
International.
mailto: [email protected]