Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Köpa in....

Inlägg 1 av 7

2004-10-27, kl 20:46

liljeblom

liljeblom

Köpa in....

Hej!!
Innan jag öppnar min butik behöver jag handla in sortimentet---men VAR hittar jag leverantörer o grossister??? Finns nåt register att leta i eller var hittar man dem???

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2004-10-29, kl 15:16

bnsweden

bnsweden

Hejsan,

Jag vet inte vad för slags butik Du tänker öppna, men se denna länk...här finns lite blandat.

http://gulasidorna.eniro.se/query?stq=0&heading=grossist&company_name=&geo_area=&dir_area=&what=yp&newSearch=1

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2004-11-03, kl 11:31

username

Pernilla
Nyström

Hej jag heter pernilla och är 21år. Min dröm är att starta en stor mordern sex-shop. Jag undrar hur jag ska göra för att få tag på produkter och allt möjligt. Jag vet ingenting? Men jag vet hur det ska se ut i butiken och vilka sorters varor m.m. som ska vara där... Jag vill veta hur jag kan uppnå mitt mål. /Pernilla

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 7

2005-01-02, kl 20:52

username

Mattias
Bensryd

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej jag heter pernilla och är 21år. Min dröm är att starta en stor mordern sex-shop. Jag undrar hur jag ska göra för att få tag på produkter och allt möjligt. Jag vet ingenting? Men jag vet hur det ska se ut i butiken och vilka sorters varor m.m. som ska vara där... Jag vill veta hur jag kan uppnå mitt mål. /Pernilla

hej!
jag har mycket bra kontakter på Film, och leksaker m.m
om detta är intressant så skriv din mail här så får du veta mer!

mvh
mattias

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2005-01-02, kl 20:54

username

Mattias
Bensryd

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

hej!

det är grossister inom detta område som jag har kontakter hos m.m!

mvh
mattias

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2005-02-15, kl 14:08

username

Linda
Björnfot

Citat:

Ursprungligen postat av:

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hejsan Mattias!

Jag vill veta mer om vilka grossister med erotiska produkter du har kontakt med. Min mail ; [email protected]

hej!

mvh
mattias

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 7 av 7

2005-04-04, kl 08:15

liljeblom

liljeblom

Citat:

Ursprungligen postat av:

Hej Pernilla.
Hur kommer det sig att du hamnat i mitt inlägg tro??? Jag får svar på ditt inlägg, vill inte ha dem...

Inläggets betyg
Svara Svara med citat