Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Bokföring, Ekonomi & Skatter

Bokföringsprogr. 0kr

Inlägg 1 av 4

2007-04-17, kl 00:01

demomusic

demomusic

Inlägg: 15

Bokföringsprogr. 0kr

Vill du hjälpa till att lägga till en svensk kontoplan och skatteregler till ett gratis bokföringsprogram - så att vi svenskar kan få ta del av godbiten också?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2007-04-18, kl 02:44

demomusic

demomusic

Inlägg: 15

Ja det är sant. Det är programmet jag använder nu. Men det programmet går inte att använda ensamt för bokföringen, man måste kunna bokföring ordentligt för att inte allts ska bli fel och det är svårt att samarbeta med andra i arbetet.

Vidare stöder inte Lazy 8 Ledger fakturahantering mm, varför jag valt att fokusera på Tiny ERP istället f.n. Läs gärna mer i tråden om du är intresserad.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2007-04-18, kl 07:09

username

Daniel
Johansson

Inlägg: 274

Testat winbas (www.winbas.se) ?..

Enda kostnaden som tillkommer är den valfria supporten, men väljer du idag att köra med gratisversioner spelar detta ingen roll antar jag.

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2007-04-18, kl 09:05

Sten_UNICELL

Sten_UNICELL

Inlägg: 54



Daniel Johansson:


Testat winbas (www.winbas.se) ?..

Enda kostnaden som tillkommer är den valfria supporten, men väljer du idag att köra med gratisversioner spelar detta ingen roll antar jag.





Och om jag nu skulle behöva lite hjälp i detta gratisprogram - vad kostar den "valfria" supporten?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat