Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem

Sida 3 av 3

1 2 3
Forum Teknik

Sökmotoroptimering SEO

Inlägg 21 av 28

2007-11-19, kl 19:05

mlundgren

mlundgren

Inlägg: 204

Du är duktig, Daniel!

Mikael

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 22 av 28

2007-11-20, kl 09:19

Sten_UNICELL

Sten_UNICELL

Inlägg: 54

Mycket intressant diskussion!
Ämnet för sökmotoroptimering tycks vara outtömligt. Många säger sig vara duktiga - betydligt färre är det. 

Jag kunde inte låta bli att titta på ordet "bokföringskurser" - hoppsan där ligger vi på 2:a plats utan att ha gjort något alls. Grattis Daniel - Du ligger snäppet ovanför.
På ordet "bokföringskurs" ligger vi på 4:e plats utan att ha gjort något alls. Sorry Daniel Du finns inte med på 1:a sidan.
På ordet "bokföringskursen" finns varken Daniel eller vi med på 1:a sidan Ha Ha

Vi sysslar inte med bokföringskurser, men vi tillhandahåller ett gratis pdf-dokument "Lär Dig bokföring på 20 minuter" som är en liten bokföringskurs. Därför är placeringen för dessa ord bara halvintressant för oss.

Däremot är vi intresserade av den som kan få upp oss på förstaplaats för t.ex ordet "Bokföringsprogram" OBS! bara det ordet - alltså inte någon konstruktion typ "bokföringsprogram för biodlare i östra Blekinge" - där lär vi komma på 1:a plats om vi bara knystar något om detta på vår hemsida.

Kan någon få upp oss på ordet "bokföringsprogram" - hör av er.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 23 av 28

2007-11-20, kl 11:05

websupporten

websupporten

Inlägg: 220



Sten Lawesson:


Mycket intressant diskussion!
Ämnet för sökmotoroptimering tycks vara outtömligt. Många säger sig vara duktiga - betydligt färre är det. 

Jag kunde inte låta bli att titta på ordet "bokföringskurser" - hoppsan där ligger vi på 2:a plats utan att ha gjort något alls. Grattis Daniel - Du ligger snäppet ovanför.
På ordet "bokföringskurs" ligger vi på 4:e plats utan att ha gjort något alls. Sorry Daniel Du finns inte med på 1:a sidan.
På ordet "bokföringskursen" finns varken Daniel eller vi med på 1:a sidan Ha Ha

Vi sysslar inte med bokföringskurser, men vi tillhandahåller ett gratis pdf-dokument "Lär Dig bokföring på 20 minuter" som är en liten bokföringskurs. Därför är placeringen för dessa ord bara halvintressant för oss.

Däremot är vi intresserade av den som kan få upp oss på förstaplaats för t.ex ordet "Bokföringsprogram" OBS! bara det ordet - alltså inte någon konstruktion typ "bokföringsprogram för biodlare i östra Blekinge" - där lär vi komma på 1:a plats om vi bara knystar något om detta på vår hemsida.

Kan någon få upp oss på ordet "bokföringsprogram" - hör av er.






hehe, haha osv ;-)
Jag optimerar kunderna efter deras önskemål. Nu råkar inte Bolagssupporten skapa/tillverka/distribuera bokföringsprogram, bara använda en av dem.

Du får göra en beställning för "bokföringsprogram" hos Websupporten. Ditt företag (eller dina konkurrenter) får hyra in sig på bokföringsprogram.org under 1-2-3 år hos Websupporten. Då hamnar ni garranterat högre upp med både SEO optimering från Websupporten och ett bra domännamn.

Variant två är att beställa ett SEO jobb.

Intresserad?
Ring/Skaypa/Mejla mig nu.

Mvh
Websupporten.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 24 av 28

2007-11-21, kl 08:11

Sten_UNICELL

Sten_UNICELL

Inlägg: 54

....och sedan när vi jobbat upp "bokforingsprogram.org" till ett bra domännamn, ...då tillfaller domänen oss eller???
Har Du inget förslag som är bra för OSS?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 25 av 28

2007-11-21, kl 12:20

websupporten

websupporten

Inlägg: 220

Sajtantalet "Google Top 10 Club" förtsätter växa.



Vill du vara med i leken eller var det på skoj?



Vu har fullt upp, men för "sexsiffriga belopp" får jag väl jobba övertid, eller hur?

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 26 av 28

2007-11-21, kl 13:09

Andren

Andren

Inlägg: 140

Nej då!!! ska bara ha en site klar till dig

du får börja från scratch Daniel

( mina andra killar blir lite sura om någon "interfere" med vad dom håller på med)

mvh

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 27 av 28

2007-11-21, kl 13:52

websupporten

websupporten

Inlägg: 220



Lars Andren:


Nej då!!! ska bara ha en site klar till dig

du får börja från scratch Daniel

( mina andra killar blir lite sura om någon "interfere" med vad dom håller på med)

mvh






Super!

Jag gillar inte situationen "flera kockar = sämre soppa".
Många "jättar" kommer att vakna för sent ;-)

It's a long way to the top if you want rock'n'roll!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 28 av 28

2007-11-21, kl 15:07

Wroblewski

Wroblewski

Inlägg: 22

Sveriges främsta* SEO-aktörer exponeras på denna lista:

http://www.seo.se/placeringar-soekmotorer.php

*Underlaget utgörs av SEO-aktörers synlighet på branshrelaterade sökord/fraser.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Sida 3 av 3

1 2 3