Inlägg 1 av 9
2007-12-16, kl 21:19
Hittade "något" men körde fast
Tjena!
Hittade för ett tagsedan en leverantör i Asien som sålde Ipod-produkter. Spenderade en hel del timmar kring min affärside' och information kring den men körde senare fast då jag fick reda på att det var förbjudet att importera denna sortens produkter då leverantören låg utanför EU.
Beställde även hem dokument från Ipod där jagn kunde ansöka om deras tillstånd att få sälja deras produkter, men tappade lusten totalt när det inte längre handlade om min leverantör.
Sedan såg det för andra sidan inte ljust ut heller vad beträffar att få igenom ansökan.
Denna iden' gav utan tvivel vinst efter allt vad som har med kostnader att göra, det var det första jag kollade igenom riktigt, men sedan fick man käppen i hjulet tyvärr.
Fruktansvärt störande, kan inte säga att jag började i fel ände heller då jag hade 100 bollar i luften, och roligt var det!
Vet inte riktigt vad jag förväntar mig i svar, men kanske alternativet att flytta till ett annat land vore något om det är en lösning...
Har en bra kontakt som är pålitlig, (satte in pengar men fick senare tillbaka dessa då produkterna säkert hade skrotats i tullen)
Kan jag göra något över huvud taget?
Svara Svara med citat