Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Klädgrossist till litet tryckeri

Inlägg 1 av 4

2004-10-22, kl 18:54

bjolund

bjolund

Klädgrossist till litet tryckeri

Planerar att trycka lite egna t-shirts/underkläder för försäljning över internet. Letar efter en bra grossist för just t-shirts och underkläder, någon som har några förslag?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2005-02-11, kl 20:23

tornin

tornin

Jag är intresserad av t-shirtar med roliga tryck på .. typ SKOLTRÖTT, VILL HA MVG VAD GÖR JAG ??, LAT. TRÖTT .m.m. Har en butik och efterfrågan av roliga t-shirtar är STOOR och snart är det vår. Hör av dig.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2005-02-20, kl 16:21

username

Constantin
Iliescu

Jag sysslar med t-shirt tryck,har egen affär,trycker på t-shirt och många andra plagg samt säljer egen kollektion med namnet STK.Jag kan ta emot beställningar på olika tryck(texter,bilder,etc.).Affären ligger i Malmö.Skicka nåt
e-mail för detaljer.
MVH STIK www.t-shirttryck.tk

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 4

2005-06-02, kl 21:46

username

Medlem

Citat:

Ursprungligen postat av:

Jag sysslar med t-shirt tryck,har egen affär,trycker på t-shirt och många andra plagg samt säljer egen kollektion med namnet STK.Jag kan ta emot beställningar på olika tryck(texter,bilder,etc.).Affären ligger i Malmö.Skicka nåt
e-mail för detaljer.
MVH STIK www.t-shirttryck.tk

Hej! jag är intresserad av att ha min internet site´s sida tryckt på en t-shirt.. Jag behöver 100 st + ungifär. Kontakta mig på [email protected] så ska vi nog komma överrens om nåt bra pris för båda parter. Jag finns i norra skåne.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat