Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Export & Import

Ny i gemet!

Inlägg 1 av 3

2008-03-06, kl 16:51

username

Robert

Inlägg: 5

Ny i gemet!

Hej! Har fått upp en kontakt i Kina som leverar en typ utav produkt som jag hade tänkt ta hem hit och testa ifall det finns marknad. Men kruxet är ju detta att jag har inte tidigare importerar ifrån Kina och undrar ifall nån har tips på vad man ska tänka på och göra för att en import utav dessa prylar skall funka?
Var lite osäker på ifall företaget fanns pga att man hört så mångs som blivit lurade vid köp tidigare så jag har fått ett typ "registreringsbevis" på det kinesiska företaget. Så finns det någon som vet hur det skall se ut eller vill hjälpa till med en tolkning av detta?

Tack på förhand för all hjälp!

Mvh/Robban

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2008-03-06, kl 16:54

username

Jesper

Inlägg: 90

Det e ett lurigt näste men det brukar faktiskt oftast funka väldigt bra. men om du kontaktar [email protected] så kan han nog hjälpa dig med det mesta för hans leve bröd är nämligen import. hälsa från jesper när du skriver till han så skall han nog kunna hjälpa dig.

// Jesper 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2008-03-08, kl 08:11

mikaely2a

mikaely2a

Inlägg: 71

Tjena,

Vi finns pÃ¥ plats i Kina, du kan maila mig pÃ¥ [email protected] och vi kanske kan hjälpa dig.

Ha en trevlig dag!

Mvh,
Mikael Hansson

Mikael Hansson
COO (Chief Operation Officer)
Yourlink2asia

Phone : + 46 (0)8 559 236 49
Email : [email protected]

Web : http://www.yourlink2asia.com

Inläggets betyg
Svara Svara med citat