Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Webb & E-handel

Simpel webshop!

Inlägg 1 av 3

2008-03-06, kl 17:05

username

Robert

Inlägg: 5

Simpel webshop!

Hej! Jag har produkter och jag hade tänkt starta internetförsäljning utav dem och har hittat en webshop som jag tycker passar bra för den är väldigt enkel och lätt att redigera. Men skulle vilja få möjlighet till att ha betaltjänst med kort via nätet plus att jag vill ha så att personen som skall handla måste ha läst igenom våra så kallade "regler och bestämmelser" för att kunna handla. Nån som vet någon färdig sån här webshop eller tips på funktioner som jag kan implementera i min befintliga webshop?

Tack på förhand!

Mvh/Robban

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2008-03-06, kl 21:12

websupporten

websupporten

Inlägg: 220

Hej! Du behöver osCommerce och en förtag som hanterar betalningarna. De brukar ta 4-15%, så du får Googla och välja själv.

PayPal fungerar också bra.

Lycka till!

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2008-03-07, kl 01:54

Scandia

Scandia

Inlägg: 22

Du har även Cubecart och Zencart att välja på. Det finns oftast färdiga moduler för betalningslösningar att installera till dessa (inkl. OsCommerce) om det inte redan finns i dom. Bara att aktivera efter att du skaffat konto eller avtal med de som har respektive btalningslösning.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat