Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

fakturering på nätet

Inlägg 1 av 8

2007-08-03, kl 04:11

username

Richard
Nyström

Inlägg: 17

fakturering på nätet

Hur stor efterfrågan tror ni det skulle vara för en tjänst där man kan fakturera på nätet? Skulle ni använda en sådan tjänst eller?

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 8

2007-08-09, kl 01:01

username

Richard
Nyström

Inlägg: 17

oj noll intresse för det :-)  Lägger nog ner den idén.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 8

2007-08-10, kl 13:20

username

Manfred
Zotter

Inlägg: 1

Det finns ett antal produkter för det redan idag. fortnox.se, fakturan.nu är bara två av dem. Vårt företag håller på att bygga ett också.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 8

2007-08-10, kl 13:35

username

Richard
Nyström

Inlägg: 17

Jo jag har tittat på båda. Fortnox har mycket funktionalitet men det finns en hel del att göra där gällande användarvänlighet och en allmän uppfräschning vore på sin plats. fakturan.nu tycker jag är helt ok. Jag har byggt en prototyp till ett faktureringssystem inte helt olikt fakturan.nu men jag vet inte om jag vill fortsätta bygga på den om intresset är noll för sådana grejer.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 8

2007-08-18, kl 12:24

username

Peter
Nygren

Inlägg: 80

Använder själv Fortnox och kommer även att köpa aktier i dem när den når 0,6 kronor ;)

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 8

2007-08-19, kl 00:41

username

Arman
A

Inlägg: 11

En av dom mest använda jag sett på webben.

http://www.faktureramig.se/ 

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 8

2007-08-19, kl 18:59

Akesson

Akesson

Inlägg: 25



Richard Nyström:


Hur stor efterfrågan tror ni det skulle vara för en tjänst där man kan fakturera på nätet? Skulle ni använda en sådan tjänst eller?






Jag tycker att du bör satsa på det, vad har du att förlora?
Internet växer mer och mer, och fakturering är ju en tjänst många letar efter. Kanske ta års/månads kostnad istället.

Jag letar själv efter en sådan tjänst.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 8 av 8

2007-08-31, kl 12:18

username

Richard
Nyström

Inlägg: 17

Har lagt upp en prototyp av det jag byggt hittills. Mer information finns ppå denna tråd: http://www.startaeget.se/index.taf?_page=mess_thread&messenger_auid=8961&_goto_new=1&EnsureNoCache=7482

Inläggets betyg
Svara Svara med citat