Inlägg 21 av 36
2005-04-16, kl 02:20
Jag skulle vilija starta resebyrå. Hur gör jag då?
Hjälp!
Negadie
Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.
Bli medlem
Hjälp!
Negadie
Ursprungligen postat av:
Hjälp!
Negadie
Ursprungligen postat av:
Jag har några bra kontakter för detta som jag skulle kunna maila över till dig. Vad har du för e-postadress?
Ursprungligen postat av:
Ursprungligen postat av:
Jag har några bra kontakter för detta som jag skulle kunna maila över till dig. Vad har du för e-postadress?
Hej Appelkvist eller någon annan som vet!
Jag vill gärna ta del av bra kontakter för att starta egen webresebyrå! Maila till min e-post adress [email protected]. Tack!
Hejsan alla!!
Jag är mycket tacksam för information om kontakter och allt vad man bör veta för att starta egen webresebyrå.
Min epost är [email protected]
Hej
Jag tacksam om du maila information att stt starta resebyrå
Mvh
Barakat Zakhour
E-mail : [email protected]
Ursprungligen postat av:
Hej. Jag har påböröjat arbetet med att starta en resebyrå här i Stockholm. Behöver hjälp med att komma igång ordentligt. Nån som kan hjälpa mig med kontakter för flygbolag, biljettförsäljning och allt annat praktiskt som behövs tänkas på inom denna bransch. Någon med erfarenhet som är intresserad av ev delägarskap kan höra av sig.
hej
jag håller också på att starta en resebyrå så jag har behov av all info. min mail är:[email protected]
Ursprungligen postat av:
Ursprungligen postat av: