Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Teknik

Liten värld

Inlägg 1 av 5

2008-07-11, kl 17:50

username

Medlem

Liten värld

Det finns många företag med webbutvecklare som är duktiga och gör snygga hemsidor... det gör vi med. Och din webbapplikation, din logo och håller utbildning vid behov. Vi kan helt enkelt hjälpa dig med det mesta inom webb och IT. Du slipper en lång telefonlista när du anlitar Smallplanet.

Där tog det slut på orken att leta säljargument och istället för att övertyga er genom att hitta på en massa tuffa ord, förkortningar och funktioner ni inte behöver erbjuder vi er att titta in på www.smallplanet,se eller ringa oss på 0768-488765.

Med 20 år i IT branschen har vi en gedigen erfarenhet - dessutom tycker vi att det är roligt och ser alltid fram emot att stifta nya bekantskaper och ser det som en ynnest att få bygga hemsidor åt företag med spännande ideér och visioner!

Välkommen till ett gott samarbete i en värld som blir allt mindre!

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 5

2008-07-11, kl 20:52

username

Daniel
Johansson

Orkar inte? Är det jobbigt att anstränga sig för eventuella kunder?...

// Daniel Johansson //
DEJI Quality Consulting //
Kvalitetsteknik - Produktionsteknik - Administration

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 5

2008-07-11, kl 23:20

night and day

night and day

Fattar inte varför visa människor letar efter fel hela tiden.
Lovar man för mycket, så skall man inte göra det...
Vill man inte lova för myckett och istället visa vad man går för, så duger inte det heller?...

Lilia

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 4 av 5

2008-07-11, kl 23:32

username

Medlem

Tack Lilia. Jag försöker lite lättsamt berätta att ni tjänar mer på att kika in på vad jag kan göra än läsa en massa här och måste få konstiga kommentarer. Daniel, jag lovar att jag orkar göra det arbete som jag ska.. :D

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 5

2008-07-15, kl 23:52

exellenta

exellenta

Niclas ... du har helt rätt. Visst är vi konkurrenter, men rätt ska vara rätt. Allt för många företag och "konsulter" pratar om en massa "fantasigrejer" med fackspråk som man inte förstår för att de ska framså som duktiga. Inget är bättre än färdiga referensprodukter som bevisar hur man gör och vad man gör. Man ska på ett lätt sätt beskriva det till kunden utan att krångla för de är inte intresserade av vad vi kan utan vad vi kan göra för att ge de ett bra produkt.
/Admir

Exellenta - Reklam för småföretagare

Inläggets betyg
Svara Svara med citat