Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Arbeta hemma

Inlägg 1 av 1

2008-08-05, kl 17:24

username

Medlem

Arbeta hemma

Arbeta hemma och skapa din egen förtjänst. Jag söker till B1NBOX (tidigare Smallplanet) säljare som över internet kontaktar företag och berättar om våra tjänster och produkter. Varje försäljning genererar en betalning och är du duktig kan det bli ganska bra med pengar. Just nu vill jag ha 2 st som under ett par månader vill jobba mot hög provision; 10% av intäkten. En hemsida kan ge 1000 SEK och en enda webbapplikation kan ge 5-10.000 SEK. Det är bara att räkna ut vad det blir. :D

Det jag vill att ni som internetsäljare gör är att surfar på företag i Stockholmsregionen och Mälardalen och erbjuder våra tjänster. Du får en e-postadress av oss och har du inte eget företag så ordnar vi det med en ansällning genom Bolagskraft.

För er som bor i Stockholm och är duktiga kommer jag att kunna erbjuda deltidsarbete som mötesbokare på vårt kontor på
Kungsgatan.

Skicka mail till [email protected] och berätta varför just du skulle passa som vår internetsäljare!

www.smallplanet.se (snart www.binbox.se)
[email protected]
0768-488765

Svara Svara med citat