Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Alla typer av säljare sökes

Inlägg 1 av 4

2007-02-06, kl 11:14

NiklasEk

NiklasEk

Inlägg: 52

Alla typer av säljare sökes

På senaste tiden har jag fått intresse förfrågningar av olika kunder som vill lägga ut hela säljsprocessen på entreprenad men jag har inte kunnat möta deras förfrågningar då jag uteslutande arbetar med marknadsföringsdelen.
Därför söker jag nu säljare i alla branscher och av alla typer för samarbete som jag kan vidarebefodra kunder till när marknadsföringsfasen är över och säljarens arbete börjar.

Tanken är att kunna erbjuda kunder en helhetslösning av hela säljprocessen där var och en av oss gör det som vi är bäst på för att leverera det bästa möjliga resultatet till kunderna.

Akut behov finns för tillfället av Telemarketing företag för att ta över en nuvarande kund.
Bara seriösa personer och företag behöver med genuint intresse och kompetens inom försäljning behöver svara, resten är inte intressant.

Med vänliga hälsningar
Niklas Ek

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 4

2007-04-19, kl 09:34

username

André
Mattiasson

Inlägg: 26

Hej.
Mitt namn är André Mattiasson och jobbar för tillfälet med tele2 (B2B). Jag och min kollega tänker starta ett eget säljföretag som inriktar sig inom Event,Privat och företag därför letar vi nu efter klienter. Vi är väldigt hårt arbetande med erfarenhet inom området. Du får gärna höra av dig så berättar jag mer.

Du når mig på [email protected]

MVH// André

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 4

2008-01-12, kl 23:58

username

Tomas
Andersson

Inlägg: 35

Hejsan,

Jag är mycket intresserad, vänligen maila mig på [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 4

2008-02-22, kl 21:44

Eliteanna

Eliteanna

Inlägg: 2

Hej nya uppdrag är alltid intressant.
Har lång och gedigen erfarenhet från försäljning.
Se gärna vår hemsida för vidare information om oss
www.elitecallcenter.se, hör gärna av dig om du fattar tycke för vårt företag.
Mvh Anna

eliteanna

Inläggets betyg
Svara Svara med citat