Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Återförsäljare sökes

Inlägg 1 av 7

2007-08-25, kl 15:00

serafiinredning

serafiinredning

Inlägg: 3

Återförsäljare sökes

Jag har ett företag som säljer inredningsdetaljer och smycken som är importerade från Asien. Jag söker återförsäljare som är intresserade av att sälja och marknadsföra mina produkter.
Mvh
Mona-Lisa

www.serafiainredning.se

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 7

2007-08-25, kl 15:44

username

Medlem
#52035

Inlägg: 1

Jag ska öppna en heminredningsbutik i Silverdal (Sollentuna) inom ett år. Nuförtiden befinner jag mig i en planeringsfas och söker leverantörer.

Butikens affärsidé är att erbjuda textilier, möbler, belysning och andra accessoarer som höjer lyxkänslan i hemmet och i trädgården.

Jag vill ansöka om att bli återförsäljare åt dig. Vänligen informera vad krävs för att bli återförsäljare, vad avtalet innebär och vad jag behöver göra för att komma igång.

Hälsningar
Eva Bengtsson
www.stilisimo.se

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 7

2007-09-21, kl 11:13

username

Fredrik

Inlägg: 28

Hej Eva !
Du får gärna kontakta mig, jag är agent för ett Danskt företag.
Besök gärna vår hemsida, www.efsen-white.dk eller www.searx.be .
Du når mig på 0703-291272
Mvh
Fredrik

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 7

2007-09-21, kl 13:43

username

Sofie
Svensson

Inlägg: 5

hej....en fråga bara

om man skall välja på att hitta sätt , dvs sökmotorsoptimering eller att betala google, för en sponsrad länk som man betalar 40 öre för varje person som klickar in på sidan, vilket är då bäst?
/Sofie

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 7

2007-09-21, kl 13:50

username

Medlem
#28571

Inlägg: 8

Hej Sofie.

I längden vinner sökmotoroptimeringen men sånt tar ofta tid.
Så mitt tips är att sökmotoroptimera sajten samt i början annonsera via google på lämpliga sökord.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 7

2007-10-19, kl 22:16

selmi

selmi

Inlägg: 50

Mona-Lisa.

Jeg kan väre interessert i dine kinesiska lyktor. Vil du maila meg priser, leverings tid, antall...

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 7 av 7

2007-10-19, kl 22:21

selmi

selmi

Inlägg: 50

Till Eva.

Vi har nettopp begynt å selge produkter till butiker, som kan se noe under Selmi Collection på www.selmishop.se , mere varer kommer snart, väsker, inrednings artikler, smycken, sandaler... vi har også baby kläder i ull & bomull fra Frilo Swissmade, som vi er distributörer for i Sverige.
Vi kan maile deg katalogen når den er klar!
Er du interessert? [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat