Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Likasinnad/affärspartner

Inlägg 1 av 6

2004-10-11, kl 20:58

username

Helena
Berglund

Inlägg: 2

Likasinnad/affärspartner

Önskar komma i kontakt med kreativa kvinnliga visionärer, för att bolla idéer och ev. komma igång med en verksamhet, gärna tillsammans med likasinnad. Är mycket för nytänkande inom olika områden. Önskar ett bättre företagsklimat i Sverige. Följer debatter inom svenskt näringsliv, deras hemsida är bra! de skriver om många olika entreprenörer och hur de börjat osv, mycket intressant och inspirerande! Man saknar nätverk där man kan bolla idéer med varandra, vad vet man vad det kan mynna ut i, kanske en riktigt bra idé! Du som känner likadant och har massor av kreativitet men det blir liksom inget, hör av er! endast seriösa svar!

Mvh/

[email protected]

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 6

2004-11-16, kl 11:22

username

Anne-Louise
Eklund

Inlägg: 16

Citat:

Ursprungligen postat av:

Önskar komma i kontakt med kreativa kvinnliga visionärer, för att bolla idéer och ev. komma igång med en verksamhet, gärna tillsammans med likasinnad. Är mycket för nytänkande inom olika områden. Önskar ett bättre företagsklimat i Sverige. Följer debatter inom svenskt näringsliv, deras hemsida är bra! de skriver om många olika entreprenörer och hur de börjat osv, mycket intressant och inspirerande! Man saknar nätverk där man kan bolla idéer med varandra, vad vet man vad det kan mynna ut i, kanske en riktigt bra idé! Du som känner likadant och har massor av kreativitet men det blir liksom inget, hör av er! endast seriösa svar!

Mvh/

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 6

2004-11-16, kl 11:24

username

Anne-Louise
Eklund

Inlägg: 16

Vad härligt att det finns en till som jag. jag har kontakt med
ett världsledande företag inom hälsa och även kontaker inom området lust. Skulle vilja göra något riktigt bra i hela norden. Postorder, föredrag mm mm. Hälsoprodukterna är verkligen unika. Men jag sitter här ensam. Finns i Västerås
Var dinns du

Inläggets betyg
Svara Svara med citat


Inlägg 4 av 6

2004-12-03, kl 15:56

username

Antonia
Stjernfelt

Inlägg: 3

Jag vill gärna vara med! Själv jobbar jag som coach och utbildare och tycker det skulle vara kul att komma i kontakt med en till som har massa idéer. Vi kan hjälpas åt att materialisera några av dem. Hör gärna av [email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 5 av 6

2004-12-14, kl 16:35

username

Jenny
Tydén

Inlägg: 2

Citat:

Ursprungligen postat av:

Önskar komma i kontakt med kreativa kvinnliga visionärer, för att bolla idéer och ev. komma igång med en verksamhet, gärna tillsammans med likasinnad. Är mycket för nytänkande inom olika områden. Önskar ett bättre företagsklimat i Sverige. Följer debatter inom svenskt näringsliv, deras hemsida är bra! de skriver om många olika entreprenörer och hur de börjat osv, mycket intressant och inspirerande! Man saknar nätverk där man kan bolla idéer med varandra, vad vet man vad det kan mynna ut i, kanske en riktigt bra idé! Du som känner likadant och har massor av kreativitet men det blir liksom inget, hör av er! endast seriösa svar!

Mvh/

[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 6 av 6

2004-12-14, kl 16:39

username

Jenny
Tydén

Inlägg: 2

Hej! Roligt att läsa din fråga om visionärer! Har precis gått med i detta fourm. Funderar seriöst på att starta upp verksamhet inom rehab och hälsa men känner att jag vill göra det tillsammans med några andra. Vad hade du tänkt dig för bransch?
[email protected]

Inläggets betyg
Svara Svara med citat