Inlägg 1 av 3
2009-02-11, kl 21:06
Vad gäller B2B?
Jag har ett dilemma.
Har tyvärr ingått ett avtal med ett företag om en annonsplats. de var påstridiga vid samtalet trots att jag flera gånger påtalade att jag inte har råd med annonseringen men de gav sig inte och fixade och donade och jag skulle få dela upp betalningen på 2 tillfällen och om jag inte kunde betala så skulle jag bara ringa så skulle de ordna något.
Avtalet var luddigt och som vanligt så går allt fort men när man sen lagt på luren kände jag mig totalt blåst och lurad och dagen efter kontaktade jag företaget och påtalade det och ville ångra mig men se det gick inte och tonen blev inte lika trevlig hos företaget.
Deras försäljningssätt är inte enligt med SCCFs och SWEDMAs etiska regler vid
telefonförsäljning mellan näringsidkare.
Och enligt de etiska reglerna har man 7 dagar på sig att ångra sig.
Vad gäller egentligen och var kan jag få hjälp att bestrida fakturan?
Är inte ensam om att vara missnöjd med detta företag.
Svara Svara med citat