Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum ABC för dig som vill starta eget

Frukträdsbeskärare

Inlägg 1 av 2

2007-01-21, kl 17:51

marinis

marinis

Frukträdsbeskärare

Hejsan!
Jag är certiferad frukträds beskärare. Och funderar på att starta eget. Har ingen i min närhet som har eget och kan inte få del av andras kunksaper. Jag är lite misstänksam om jag klarar av detta. Just nu har jag ett 75 % jobb och tänkt syssla med frukträd 25 %. Så just nu stämplar jag upp de 25 %. Hur blir det om jag starta eget då får jag inte stämpla eller?
Man vet ju inte om företaget fungerar. Jag vet att det finns en marknad. Men jag vet inte hur jag ska göra för att marknadsföra mig. Hjälp mig har tusen frågor.

/Marina

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 2

2007-01-21, kl 19:54

NiklasEk

NiklasEk

Hej Marina.
Mitt råd skulle vara att ta kontakt med nyföretagarcentrum där du bor. De var enormt hjälpsamma när jag startade eget.
Vad det gäller stämplingen så får du inte stämpla när du driver ett företag, men du kanske kan fixa ett startaeget bidrag innan det läggs ner nu i vår.

När du fått koll på vad du vill göra så kan kontakta mig så hjälper jag dig med marknadsföringen, det är ju trots allt det jag sysslar med.

Med vänliga hälsningar
Niklas Ek
Ne Marknadsföring

Inläggets betyg
Svara Svara med citat