Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Affärsidéer

Söker Mentor is tidningsbranchen!

Inlägg 1 av 3

2004-10-03, kl 19:30

kheldon

kheldon

Inlägg: 10

Söker Mentor is tidningsbranchen!

Hej, jag är en student som är i startgroparna i att starta en tidning, håller just nu på med affärsplan och lite efterforskningar. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med någon med erfarenhet i tidningsbranchen som kan hjälpa mig med att får svar på mina frågor samt ge mig råd i hur saker och ting fungerar. Både tekniskt och administrativ kunsap sökes.

Kontakta mig gärna på [email protected] om du är intresserad eller har frågor. :)

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2005-01-16, kl 02:36

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Jag har en god vän som startat ett 10 tal tidningar en av dom som nyligen firade 20årsjubileum som existerande tidning är Miljömagasinet, Just nu mycket artiklar om elkänsliga personer och utbyggnad av master.
Du kan få mer info om du kontaktar mig på [email protected]
Lars
Start av företag och ekonomistyrning

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2005-01-22, kl 19:04

larsarenander

larsarenander

Inlägg: 1436

Miljömagasinet firar till och med 25 år i juni, tiden går fort men rätt ska vara rätt.

[email protected] EKONOMISTYRNING Utgivning av min bok KVINNA I STRID. Engelsk version WOMAN IN BATTLE ISBN NR 978-91-981066-1-9 finns nu tillgänglig i Sverige.

Inläggets betyg
Svara Svara med citat