Enkel registrering helt gratis

Forum för företagare

Det är helt kostnadsfritt att läsa eller skriva inlägg i forumet och det enda vi kräver är att du är medlem.

Bli medlem
Forum Övrigt

Jag söker extra inkomst.

Inlägg 1 av 3

2009-04-15, kl 20:05

username

Borttagen
medlem

Jag söker extra inkomst.

Lenitha

Svara Svara med citat

Inlägg 2 av 3

2009-04-16, kl 18:08

username

Medlem

Hej Lenitha!

Jag läser att du är i behov av en extra inkomst. Om du är intresserad av att starta eget som extra inkomst, kan du från skatteverket skaffa en FA-skatt sedel. Det innebär att du kan vara egenföretagare och även arbeta hos arbetsgivare, en sådan har jag. Sedan finns det även bara F-skatt sedel om man bara vill vara företagare.

För att jag berättar detta för dig är i fallet att jag erbjuder dig ett distributörsjobb inom hälsa(företag Herbalife)och då kan ett FA- skatt vara bra ifall du vill efter utbildningen blir anställd hos arbetsgivare.

Som Distributör kommer du att arbeta med att sälja näringsprodukter och hjälpa dem som behöver en bättre livsstil. Du blir en Wellness Coach och du får utbildning ,stöd och support och vi kommer att arbeta i team. Som wellness coach innebär det att du kommer att ha nära kontakt med dem som behöver coaching i hälsa. Det kan vara viktkontroll, bättre resultat inom idrott & motion, bättre hud & kroppsvård eller bara vill ha en bättre hälsa genom att få sundnäring. Vi använder av oss olika verktyg , som tex en tanita bodyscanner vid viktkontroll,mätning, kostplan m.m . Gå in på vår webbuitk , där får du mer information om hur vi jobbar. www.wellnessbuitk.se.

För att kunna bli distributör måste man själv äta produkterna och ta detta seriöst.

Själv har jag detta för tillfälligt som extra inkomst och det fungerar mycket bra. Allt hänger ju på hur mycket man vill jobba eller lägga tid på att utveckla vidare företaget och vill man mer så kommer det visa resultat. Ju mer du får utbildning desto mer kommer du framåt.

Om du har bestämt dig för att ta detta jobb kommer vi hjälpa och stötta dig så att du lär dig allt från början. Även om du bor längre ifrån oss är det inga problem attjobba som team.
Du blir din egen företagare även om vi hjälper dig från början. Om du har bestämt dig för detta så fundera på vad ditt företag ska heta.

Mitt företag heter M M B Friskvård & Livsenergi. För kontakt: 0701-446437

Bästa hälsningar

Marjukka Bengtsson

Inläggets betyg
Svara Svara med citat

Inlägg 3 av 3

2009-04-30, kl 08:04

username

Katharina
Bjelke

Hej
Jag kan erbjuda dig ett arbete som Oberoende Nikken Konsulent. Det innebär helt kort att du kommer att sälja in Nikken´s produkter och affärsidé till folk. Du styr själv din arbetstid och därmed även din inkomst då den är helt provisionsbaserad. Jobbet i sig kräver inga större förkunskaper och vi arbetar tätt tillsammans vilket innebär att jag kommer att hjälpa dig med allt som behövs för att du ska nå dina mål med nust din verksamhet.

Låter detta intressant så hör av dig!

MvH
Katharina Bjelke
www.måväl.se
[email protected]

MåVäl

Inläggets betyg
Svara Svara med citat